MS Windows
briani 27239
Fuld skærm eller vindue
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 27-07-03 09:19

Jadav.

Når jeg startet unreak tournament 2003 op, så starter den kun i et vindue, i
den genvej jeg bruger, der er den sat til maksimeret, men den starter
aligeveller i et vindue.

Jeg kan ikke finde noget i spillet til at ændre vindue/fuldskærm!

Hvad skal jeg gøre for at starte spillet i fuld skærm???

M.v.h.
Hans Nikolajsen
Homepage: http://home1.stofanet.dk/jadav/

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 10:17

Hans Nikolajsen skrev:
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde noget i spillet til at ændre vindue/fuldskærm!
>

> Hvad skal jeg gøre for at starte spillet i fuld skærm???

Du kunne starte med at finde den
rigtige gruppe til dit spørgsmål.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=spil

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 27-07-03 12:30

Jadav!

Såvidt vides, så er det et vindows problem, det er ikke spillet, så dette må
være den rigtige gruppe!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-07-03 13:45

In dk.edb.system.ms-windows, Hans Nikolajsen wrote:

>Når jeg startet unreak tournament 2003 op, så starter den kun i et vindue, i
>den genvej jeg bruger, der er den sat til maksimeret, men den starter
>aligeveller i et vindue.

Tryk Alt + Enter (det skulle gerne sætte den i full screen) og håb på
at den bliver der til næste gang du åbner spillet. Ellers vil jeg også
foreslå at du spørger i en spilgruppe, der er sikkert nogen der, som
ved noget mere end os i Windows-gruppen. Jeg kan ikke tro at spillet
ikke lader dig ændre det, i dets indstillinger.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)