MS Windows
briani 27239
Hvilke programmer startes når win XP start~
Fra : Christian Aagot Rii~

Dato : 27-07-03 08:36

Hej Gruppe

Hvordan er det lige at jeg kan se hvilke programmer der startes (og
forhindre det!) når windows XP starter op? Jeg har to programmer som jeg har
forsøgt at slette, men de prøver stadig at starte op - og de findes ikke på
listen inde i menuen Start.

Nogle idéer?

På forhånd tak.

--
Christian
Fjern dyret med den lange hals fra min email-adresse...

Fra : René Nielsen

Dato : 27-07-03 09:06

Hej Christian,
Vælg Start>Kør... Skriv: "msconfig" tryk på <Enter>. Vælg fanebladet
"Start". Når du har fravalgt de programmer der ikke skal startes med XP,
skal du genstarte maskinen efter at have klikket OK.
MVH: René
(A+)

Fra : ofa

Dato : 27-07-03 09:18

"René Nielsen"
Undskyld,jeg sov
Mvh Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian Aagot Rii~

Dato : 27-07-03 20:51

"René Nielsen" <rni@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> "Start". Når du har fravalgt de programmer der ikke skal startes med XP,
> skal du genstarte maskinen efter at have klikket OK.

Takker. Det var lige det der skulle til. På listen optrådte to kald til
programmer der først var blevet afinstalleret (på korrekt windows-vis) og
dernæst slettet (de filer der stadig eksisterede).

--
Christian

Fra : Peter Holm

Dato : 27-07-03 09:11

> Jeg har to programmer som
> jeg har forsøgt at slette, men de prøver stadig at starte op -

Har du _slettet_ dem eller afinstalleret dem?

Hvis du blot har slettet dem i feks. Program Filer, så kunne du prøve at
installere dem igen, og derefter afinstallere dem under Control Panel -
Add/Remove programs (hedder nok Slet/Tilføj Programmer på dansk)

Beklager hvis jeg har ramt ved siden af og trådt dig over tæerne med min
teori.

Mvh
Peter

Fra : ofa