Fluefiskeri nybegynder
Fra : freaked

Dato : 27-07-03 01:28

Hej alle!
Efter mange år med "alm." fiskeri har jeg taget springet og vil meget gerne
lære at fluefiske. Jeg ville høre om der måske skulle ligge nogle sider med
nogle beskrivelser/tegninger over hvordan man kommer i gang?. Jeg havde tænk
først og øve med mit nye grej, på en "stor" græsplæne og måske senere prøve
i en "let" put´n take!.

Jeg tænkte mest på grundprincipper m.m

Håber der nogle som kan hjælpe!

PFT

Fra : JohnFr

Dato : 27-07-03 07:03

hej du kan prøve her http://www.fffd.dk/fffdDK/

med venlig hilsen

John F

http://www.kandu.dk/

Fra : Jacob Bech Hansen

Dato : 27-07-03 11:09

Prøv og stille dit spørgsmål her
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/default.asp?opretny=yesbjaelke
der er mange kompetente fluefiskere som hellere end gerne vil besvare alle
dine spørgsmål.

Mvh
Jacob