ASP(smart)Upload - erfaringer ?
Fra : Peter Konner

Dato : 26-07-03 23:34

Kære NG,

Jeg skal bruge en upload-facilitet, hvor jeg til artikler på en hjemmeside
skal kunne uploade 2 stykker grafik (gif/jpg/png) pr. artikel.
Jeg har læst lidt om både ASPUpload og ASPSmartUpload (min ISP'er tilbyder
begge), men kan af tidligere posts her i gruppen og på bl.a.
activedeveloper.dk se, at der er forskellige meninger om disse komponenters
funktionalitet, dokumentation m.m.

Hvad har I prøvet, og hvad er jeres erfaringer ?

Gode råd modtages MEGET gerne !!

Mvh
Peter

Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-07-03 10:20

Jeg har selv brugt ASPupload rigtig meget, og jeg synes klart at den er at
fortrække
Hvis du mangler noget kode for at prøve det af, skal jeg nok hjælpe dig.

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Hansen