Noget alternativ til Orvis linekurv?
Fra : thomas schreiber

Dato : 26-07-03 19:52

Hej,

Efter et par års fiskepause, kan jeg til min store forundring ikke finde min
linekurv længere. Det var en grøn samklappelig model. Har ledt med lys
og løgte på nettet, men kan intet finde andet end Orvis's
"opvaskebalje"!?!?! Nægter at betale så meget for så lidt, og i det hele
taget syntes jeg at opvaskebalje modellerne er for store og klodsede, og så
kan man ikke se hvor man går hvis man vader.

Nogen der kender til andre modeller? Gerne med netbund og gerne samklapplig,
så den kan ligge i ryglommen på vesten/jakken.

mvh
Thomas

Fra : Anette

Dato : 26-07-03 23:49

Hej Thomas...
Snowbee har lavet een.
Du kan få at vide hos DMA hvem der forhandler den. Den er sammenklappelig og
billig og god.
Se www.dma-fishing.dk
hilsen
Anette

Fra : thomas schreiber

Dato : 27-07-03 09:19

299,- er til at overkomme.

Har du prøvet den? Den falder vel ikke sammen efter nogle timers brug?

/ts

Fra : Anette

Dato : 27-07-03 10:54

Hej Thomas.
Kurven er af god kvalitet og "falder ikke sammen" jeg har haft mange
tilfredse kunder som har købt den !
Et lille råd til dig vil være at passe lidt på med Ron Thompson som er
Svendsen Sport's "billig mærke" og derfor ofte efterligninger i noget
ringere kvalitet ... sådan generelt...
Håber du finder den du har brug for

Fra : thomas schreiber

Dato : 27-07-03 13:11

Når du siger du har solgt(som i tilfredse kunder), vil det vel sige at du
har en butik? Har du en hjemmeside også?

Fra : Anette

Dato : 27-07-03 18:57

Jeg har haft en butik.........
Desværre ikke mere...
Bl.a. pga for stor konkurrence fra supermarkeder og tankstationer som tager
alt det hurtigt omsættelige grej. Som grejbutik sidder du tilbage med et
meget stort og dyrt varelager .. og ja... så bliver der altså ikke til brød
på bordet.
Jeg har haft to hjemmesider... en serviceside med omtale af arrangementer og
butik samt en ren internet shop--- men ikke mere
Derfor skrev jeg til dig at du skal prøve at rette henvendelse til DMA og
spørge hvem der forhandler linekurven i dit område...

Fra : thomas schreiber

Dato : 27-07-03 09:21

Så i øvrigt at ron thompson ogsp laver en lign moel til 199,- Tror jeg skal
se dem begge i virkeligheden, da billeder nemt kan snyde.