USB hub
Fra : Erik Sørensen

Dato : 03-04-01 13:28

Jeg har købt en USb hub og koblet den på min komputer
og ville installere min printer, men kunne ikke få softwaren installeret,
så er spøgsmålet, skal den USB stik man sætter USB huben i være fri.
Jeg har begge porte i brug nu.

Håber på et svar hilsen Erik

Fra : peet_dk

Dato : 03-04-01 15:05

er det en HP printer? Fordi når jeg skal installere min 950c skal man også
gør noget heelt specialt før min computer gider installere printernrigtigt.

hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, behøves der ikke være en port ledig
i computern....

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Erik Sørensen

Dato : 03-04-01 16:07

Det er netop en HP printer 950c som jeg fornyelig købte, jeg havde
installeret den
på paralelport, men da den smed et blankt stykke papir ud hver gang jeg
tændte den.
har jeg fået at vide at printeren kørte bedre på USB, men hvad nytter det,
hvis ikke jeg kan installere driveren
Hvad gør jeg?

Fra : Erik Sørensen

Dato : 03-04-01 17:39

Jeg har løst problemet hilsen Erik

Fra : Klaus

Dato : 03-04-01 18:46

> Jeg har løst problemet hilsen Erik

Hvordan?
Klaus

Fra : Erik Sørensen

Dato : 03-04-01 19:20

Problemet var at Windows ikke kunne finde printeren, og derved kunne jeg
ikke indstallere
softvaren.
På HP hjemmeside fandt jeg en fil der skulle løse problemet, en USBcleanup
den installerede jeg og derefter kom boxen frem som installationsanvisning
for HP printer 950c
beskriver, så nu kører det fint.
Er du interesseret skal jeg gerne maile dig filen.