Cursor - timeglas
Fra : smb

Dato : 03-04-01 13:11

Hvordan skifter jeg cursoren ud med et timeglas når brugeren trykker på et
link ?

Jeg har en side der er opbygget af flere frames og vil gerne have at
brugeren kan se at der sker noget når der trykkes, så brugeren ikke bare
trykker på knapperne i vildskab ??

Mvh
Simon Møgelvang Bang

Fra : Martin

Dato : 03-04-01 13:16

On Tue, 3 Apr 2001 14:11:18 +0200, "smb" <smb@edbgruppen.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har en side der er opbygget af flere frames og vil gerne have at
>brugeren kan se at der sker noget når der trykkes, så brugeren ikke bare

Wait = timeglas
Hand = hånd
--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-04-01 13:18

"smb" <smb@edbgruppen.dk> writes:

> Hvordan skifter jeg cursoren ud med et timeglas når brugeren trykker på et
> link ?

<!--
a:active { cursor: wait }
-->