bundkort og harddisk problem...
Fra : Flemming Hansen

Dato : 25-07-03 21:27

Hejsa,

Jeg har et Asus P4B266-E bundkort og seagate 120 GB hardisk og kør XP. Siden
jeg købte PC'en har jeg oplivet mærkelige ting. Der kom blå skærm med men
mærkelige fejl meddelelser. Vi fandt ud at det var noget RAM fejl. Dem har
vi skiftet ud så. Jeg oplever det at når jeg klikker på internet explorer
ikonet genstarter pc'en med det samme... Eller nogle gange skriver jeg en
web adresse, så snart jeg trykker på ENTER genstarter pc'en. Det sidste
stykke tid har jeg brugt 2 harddiske, men en dag begyndte en af harddiskene
(master) ikke at virke. Jeg har formateret, intet skete... Jeg har lavet
slave harddisk om til master. tidligere master var en IBM, og nuværende er
seagate. Men jeg oplever tit at når jeg starter pc'en op kan den ikke finde
harddisken. Jeg skal enten komme ind i BIOS'en og bruge "autodetect" eller
genstarte pc'en. Har nogen bud på problemet?

MVH
Flemming

Fra : OZ

Dato : 25-07-03 21:46

"Flemming Hansen" <dls34257@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg har et Asus P4B266-E bundkort og seagate 120 GB hardisk og kør
XP. Siden
> jeg købte PC'en har jeg oplivet mærkelige ting.

Har det hjertelyd og puls efter oplivningen?

OZ.

Fra : --=Stone=--

Dato : 26-07-03 00:48

Har nogen bud på problemet?

> MVH
> Flemming

Jeg har et rigtigt godt bud, har selv haft et kort magen til, smid det over
højre skulder det er ikke værd at samle på, køb et nyt...
Håber du kan bruge mit råd, for du har hårdt brug for det, hvis du vil have
din pc til at " live op " igen.

--
--=Stone=--