Davs igen!
Fra : TrekkieGrrrl

Dato : 25-07-03 20:38

Ja jeg er så tilpas indbildsk at jeg tror der er mange der kan huske
mig

Jeg har været LANGT fra Usenet i temmelig lang tid fordi jeg skiftede
til en anden Mail klient som IKKE havde Usenet indbygget, men nu er
det (ok bedre sent end aldrig, ikke?) gået op for mig HVOR meget jeg
egentlig savner denne gruppe! Så nu har jeg så installeret Agent. Jeg
er ikke helt sikker på at jeg har hittet ud af den endnu *LOL* Men...
Her er jeg altså. OG for nu at returnere emed fuld musik er her et
lille billede af skøre Basil taget i dag, hvor han fandt en hel ny
anvendelse af hængekøjen. Jeg HAR bestilt et nyt betræk *L* for som
han har fået splittet den ad varer det vist ikke længe før den ikke
kan mere...

Billedet er her: http://medlem.spray.se/cutiecats/SillesHule.jpg

Hilsen

Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-07-03 20:42

In article <3e13ivc8gvj1prm44tqtgq0k8bpsgacq42@4ax.com>, TrekkieGrrrl
<newsgroups@trekkiegrrrl.dk> wrote:

> Ja jeg er så tilpas indbildsk at jeg tror der er mange der kan huske
> mig

Hej Lisbeth

Det kan du da pokkerme tro! Jeg har været lige ved at skrive til dig om
alt var OK - det er rigtig længe siden.. Velkommen tilbage, jeg glæder
mig til at høre nyt om dine rødder - og hvordan går det med tegneserie
produktionen?

Fra : TrekkieGrrrl

Dato : 25-07-03 21:10

On Fri, 25 Jul 2003 21:41:35 +0200, Ann Rudbeck
<webmaster@FJERNESsiamis.com> wrote:

> [...]
>alt var OK - det er rigtig længe siden.. Velkommen tilbage, jeg glæder
>mig til at høre nyt om dine rødder - og hvordan går det med tegneserie

Jo se det er jo lige det... Jeg er blevet viklet ind i en masse 3D
grafik (hvis nogen kan huske det med at jeg skulle bruge
kattebilleder, så kan jeg nu blære mig med at såvel Basil/Jack som
Phumba nu eksisterer som 3D modeller lavet af et ret stort amerikansk
firma ) Der er osse en del andre katteracer, men det er stadig på
Beta-plan, så mere når den endelige 3D kat er færdig.

Men det har så også betydet at jeg har haft meget lidt tid til at
tegne og for den sags skyld at læse Usenet. Men nu prøver jeg som sagt
igen. Nok ikke på fuld kraft, da jeg ikke kan se det fra arbejde (øv)
men... jeg skal PRØVE at ta' mig sammen

Rødderne har det fint, Basil og Jack er blevet siamesiske tvillinger,
i al fald ligger de som regel oven i hinanden, selv her hvor det har
været så varmt! Phumba er stadig af den overbevisning at den eneste
her i huset der kunne tænkes at ville spise hende med salt og peber er
MIG Så.. hun elsker alle andre (dumme kræ!) Jeg kan stort set kun
bruges når jeg har noget der kan spises...

Basil er heldigvis stadigvæk MIN kat (og Pernilles) og Jack tror
stadig han DØR hvis ikke han kan se sin elskede "Johnnemand"

Med andre ord: Alt er ved det gamle

~Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-07-03 21:20

In article <k733iv4hpbg9em8htbv7sj81mbb6pj5img@4ax.com>, TrekkieGrrrl
<newsgroups@trekkiegrrrl.dk> wrote:

> Basil og Jack er blevet siamesiske tvillinger,
> i al fald ligger de som regel oven i hinanden, selv her hvor det har
> været så varmt!

Hej Lisbeth

Der taget du altså fejl - det er aldeles ikke varmt! Når man ligger i
bunke i en solstråle om eftermiddagen er det dog ganske behageligt vejr
pt. - næsten varmt nok...

Mange siamesiske hilsner fra Donna og Ditte.... og solidaritets-miaooo
til Basil og Jack

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-07-03 20:58

TrekkieGrrrl <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> writes:

> Ja jeg er så tilpas indbildsk at jeg tror der er mange der kan huske
> mig

Joe (vist nok øhh tænke tænke...hmmm)

Jow det må da være dig med "kattesoveunderlaget" John :-?

> [...]
> egentlig savner denne gruppe! Så nu har jeg så installeret Agent. Jeg
> er ikke helt sikker på at jeg har hittet ud af den endnu *LOL*

På min hjemmeside ligger en vejledning til Forte Agent godt nok ver
1.93 som kommer rundt om det meste i programmet, ok indrømmet er det
mest skrevet til binære grupper, men forskellen er i princippet ens..
Og helt sikkert brugte jeg ikke Emacs/gnus ville jeg også bruge agent
til tekstgrupper når jeg var i windoze..

> [...]
> anvendelse af hængekøjen. Jeg HAR bestilt et nyt betræk *L* for som
> han har fået splittet den ad varer det vist ikke længe før den ikke

Mon han fryser... Stakkels pus *S* Siden han skal have dyne på *G*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : TrekkieGrrrl

Dato : 25-07-03 21:33

On 25 Jul 2003 21:57:38 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid>
wrote:

> [...]
>til tekstgrupper når jeg var i windoze..

>Mon han fryser... Stakkels pus *S* Siden han skal have dyne på *G*

Henrik, det ER 1.93 jeg har downloaded. Hvor f***** skifter man hvad
man hedder... Jeg bruger jo osse denne newsreader til andet en katte,
men her er der jo nok ikke mange der kender mig som TrekkieGrrrl,
hvorimod det er det jeg er kendt som andre steder *suk* Hvorfor skal
det være så BESVÆRLIGT?!

~Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-07-03 21:55

> [...]

> men her er der jo nok ikke mange der kender mig som TrekkieGrrrl,
> hvorimod det er det jeg er kendt som andre steder *suk* Hvorfor skal

Joe du kan jo evt "bare" geninstallere/kopiere hele agent-biblioteket
det igen i et andet bibliotek og så have 2 versioner liggende...;-D

Men ok, vælg "Options" - "User and System profile" så skulle du få
fanebladet med navn og server som du fik et magen til under
installationen, så kan du ændre det....

> ~Lisbeth

Som du sikkert ? har lagt mærke til er min sig. ændret nu, for
Melissa mit livs lys/min viljes solformørkelse, fik akut nyresvigt og
måtte aflives for det var ikke et liv mere... Se evt sidste dag på
Melissa's hjemmeside...
I stedet er jeg flyttet sammen med Anastacia som kommer fra TrueTrust
og er datter af Star - Melissa's cyberkæreste, hun har også fået sin
egen hjemmeside

Jeg syntes jo også nok at du havde en Phumba... Men den sidste havde
jeg altså glemt ("teflon-hukommelse..")
Hils John, pigerne og misserne *S*

Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 25-07-03 22:05

On 25 Jul 2003 22:55:15 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid>
wrote:

> [...]
>egen hjemmeside
>
>Jeg syntes jo også nok at du havde en Phumba... Men den sidste havde

Ah jo der var det jo Tak! Jeg syntes ellers jeg havde været alle
menuerne igennem...

Og jo, jeg har godt hørt om Melissa, jeg tror endda jeg læste det i
gruppen, fra Google Groups eller sådan noget, men orkede ikke at
skrive noget på det tidspunkt, fordi det allerede var ret meget fortid
og jeg syntes det ville ha' virket dumt.

Jeg er glad for at du har fået dig en ny kat. Selvom det jo ikke er
Melissa, så lyder den sød.

hehe og du er ikke den eneste med teflon-hjerne her JEG har
hukommelse som en spand uden bund.

~Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-07-03 00:26

Lisbeth Jakobsen / TrekkieGrrrl <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> writes:

> Ah jo der var det jo Tak! Jeg syntes ellers jeg havde været alle
> menuerne igennem...

Jeg har nu også brugt agent et par år efterhånden og kom ret dybt da
jeg skulle skrive vejledningen

> [...]
> skrive noget på det tidspunkt, fordi det allerede var ret meget fortid
> og jeg syntes det ville ha' virket dumt.

Bare ok, syntes bare at jeg ville nævne det fordi du er en af de få
som har mødt hende rigtigt

> Jeg er glad for at du har fået dig en ny kat. Selvom det jo ikke er
> Melissa, så lyder den sød.

Mange tak Og jo hun er bestemt sød og nej det er ikke Melissa,
selvom hun vist har læst Melissa's manual til opdragelse af mennesket
(mig) hun har heller ikke nogen problemer med at få sin vilje *GG*

Men sjovt nok adopterede hun mig bare lige sådan, det var et
mindeværdigt første møde kan jeg kun sige. Det virkede ikke på noget
tidspunkt som om hun var i tvivl om, at jeg var kommet for hendes skyld
og det mest af alt handlede om at gøre et godt indtryk på mig så jeg
ville vælge hende. Og det endte det jo også med

Fra : Katrine Nederby

Dato : 25-07-03 21:02

"TrekkieGrrrl" <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anvendelse af hængekøjen. Jeg HAR bestilt et nyt betræk *L* for som
> han har fået splittet den ad varer det vist ikke længe før den ikke

Heiiii Lisbeth

Ei hvor har jeg bare savnet dig og jeres misser i gruppen. Dejligt, du er
tilbage...Og hvor er Basil dog bare blevet en stor dreng

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-07-03 21:06

> [...]
<newsgroups@trekkiegrrrl.dk> wrote:

> Jeg HAR bestilt et nyt betræk *L* for som
> han har fået splittet den ad varer det vist ikke længe før den ikke

fik aldrig kommenteret Basil - det kan man da kalde kreativ nytænkning!
Kravler han også ind i poser og tasker - og bare ligger? Det er nemlig
Dittes yndlings-stunt - tror dette her er i familie med det *gg*

Fra : TrekkieGrrrl

Dato : 25-07-03 21:20

On Fri, 25 Jul 2003 22:05:53 +0200, Ann Rudbeck
> [...]

>Kravler han også ind i poser og tasker - og bare ligger? Det er nemlig
>Dittes yndlings-stunt - tror dette her er i familie med det *gg*

Nej han plejer ikke sådan at kravle ind i ting. Ja det vil sige...
Vaskemaskinen... Når han ser sit snit til at smutte ud i bryggerset -
det fungerer normalt som "kattesluse" så der er ikke "offentlig
adgang" Men hvis så vaskemaskinen står åben, så ved man hvor man kan
finde Basil... Skøre kræ! Han har osse været inde i tørretumbleren en
enkelt gang eller to, men den er af en eller anden grund ikke så
interessant som vaskemaskinen. Og rolig, jeg tjekker altid MEGET GODT
efter inden jeg starter den. Men normalt ligger han ikke inde i ting,
og det var i dag efter et større galopløb at han endte med at kaste
sig op i kradsetræet og IND i hængekøjen (lynlåsen har det som det ses
ikke så godt) og vupti så var en ny leg født. Jeg stoppede dog Jack
inde han også ville prøve. Så tror jeg nemlig ikke vi havde haft nogen
hængekøje mere... John påstår jeg forskelsbehandler dem... Jeg kan da
ikke gøre for at det er HANS kat der laver alle ulykkerne, vel?
Hvorimod MIN lille engel....

Nå John kan jo ikke gøre for det... *G*

~Lisbeth

Fra : Denise

Dato : 25-07-03 21:20

> [...]
> anvendelse af hængekøjen. Jeg HAR bestilt et nyt betræk *L* for som
> han har fået splittet den ad varer det vist ikke længe før den ikke

Hej Lisbeth
Selvfølgelig kan vi huske dig og dine kreative evner og sjove tegninger, dog
ikke lige navnet TrekkieGrrrl
Velkommen tilbage.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 25-07-03 21:41

TrekkieGrrrl <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> wrote in

> Ja jeg er så tilpas indbildsk at jeg tror der er mange der kan huske
> mig

Selvfølgelig, Lisbeth
Tækte faktisk på dig forleden, på hvor monstro du var blevet af.

Skønt billede af Basil, han ser ud til at nyde tilværelsen

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-07-03 22:59

Hej Lisbeth

Velkommen tilbage

*Selvfølgelig* kan vi da huske dig - om ikke andet så for de fine
ng-t-shirts

Rart at have dig med igen!

Mange hilsner
Camilla - som nyder et kort øjebliks *fred* fra de 7 plager = vores nuv.
kuld, som er blevet store og meget opfindsomme...

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 25-07-03 23:02

"TrekkieGrrrl" <newsgroups@trekkiegrrrl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg er så tilpas indbildsk at jeg tror der er mange der kan huske
> mig

Heeej Lisbeth!

Godt at "se" dig igen. Vi savnede dig ved Østjydsk Kattetræf og har da også
enkelte gange snakket om hvad der var blevet af dig!

MVH Mette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 26-07-03 01:24

Hej Lisbeth

Selvølgelig husker vi dig da

Velkommen tilbage - jeg har godt undret mig over at det var MEGET lang tid
siden vi havde hørt noget fra dig.

Skyndte mig iøvrigt at "lukke dit billede ned" inden nogle af mine misser
skulle få øje på det og få nogle "gode" ideer *s*.

Nattehilsner fra
Trine & co.

Fra : Birgitte

Dato : 26-07-03 01:50

> [...]
> anvendelse af hængekøjen. Jeg HAR bestilt et nyt betræk *L* for som
> han har fået splittet den ad varer det vist ikke længe før den ikke

Hej Lisbeth
Hvor er det dog hyggeligt at du er vendt tilbage
Trode du helt havde forlad os.....
Men nu er du vel kommet tilbage for at blive *S*
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ann K

Dato : 26-07-03 10:04

Hej Lisbeth

>Ja jeg er så tilpas indbildsk at jeg tror der er mange der kan huske
mig

<> Åh, du kan tro, du har været savnet
Tortie-mafian har nemlig næsten overtaget denne gruppe - og oven i købet
hvervet flere medlemmer ;-(
For en, som står udenfor denne gruppering, er det skønt at høre fra en
meningsfælle!!!!

Mvh Ann

Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 26-07-03 10:29

On Sat, 26 Jul 2003 11:03:31 +0200, "Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk>
wrote:

> [...]
>hvervet flere medlemmer ;-(
>For en, som står udenfor denne gruppering, er det skønt at høre fra en

Hehe ja, verden er af lave! HVAD folk ser i de der "kludetæpper", det
kunne jeg godt li' at vide *G* Og når man så tydeligt kan høre at
bemeldte kattes HJERNER også er noget rodsammen såååååh....

Næh, pæne ENSFARVEDE (ok og naturligvis siameserfarvede) katte, det
ved man da hvad er.

~Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-07-03 12:02

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> writes:

> Tortie-mafian har nemlig næsten overtaget denne gruppe - og oven i købet
> hvervet flere medlemmer ;-(

Undskyld mig og Anastacia som tilfældigvis er en tortie, men jeg kunne
ikke have været mere glad for hende hvis hun var helt sort (min
yndlingsfarve til katte) eller var i nogen anden farvesammensætning
for den sags skyld. Og for en ordens skyld bliver hendes pels ikke
farvet for at tilfredsstille jeres underlige ønsker...*GG*

Fra : Birgitte

Dato : 26-07-03 13:31

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://misbamsen.dk udskift ".invalid" med ".dk" ved privat svar
> brought to you by..gnus Do not fear the penguin

Hej Henrik
Jeg synes altså også at Tortiemisser er smukke
Men nu kan jeg også godt lidt røde katte eller katte med rødt.
Dejligt at du ser bort fra farven.
Giv Anastacia en kramzer fra sin gamle slave.
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-07-03 13:46

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Birgitte

> Jeg synes altså også at Tortiemisser er smukke
> Men nu kan jeg også godt lidt røde katte eller katte med rødt.
> Dejligt at du ser bort fra farven.

Det er jo ikke farven på pelsen jeg skal leve sammen med, men
Anastacia...;-D Og jeg synes heller ikke at huske noget om, at hun
som sådan lod mig eller nogen anden tilstedeværende være i tvivl om,
at det skulle være hende og mig. Da vi mødtes første gang...;-D
Og det er for mig langt vigtigere end farven på pelsen, som for den
sags skyld kunne have været grønlyseblå eller noget i den stil.
For hun er dælme en dejlig missepige og den bedste bløde pakkegave nogen
kan ønske sig

> Giv Anastacia en kramzer fra sin gamle slave.

Det er hermed gjort og skulle returnere et spinbrum

Giv lige alle de andre mitter hos jer et nus fra mig

Fra : Ann K

Dato : 26-07-03 14:14

Hej Henrik og andre medlemmer af tortie-mafiaen

> [...]
ikke have været mere glad for hende hvis hun var helt sort (min
yndlingsfarve til katte) eller var i nogen anden farvesammensætning

<> Hæ - ser du... det der er også Mandens argument herhjemme!

Men... jeg må indrømme at jeg _stadig_ - selv om hun nu har boet her i ½
år! - ikke kan vænne mig til Kludetæppets farve!!!
Hun er dog ikke nær så grim som Sagas tortiesøster eller tortiemor.... men
derfra, og så til at kalde hendes pelsfarve for pæn, er der dælme et
(langt!) stykke vej!
Jeg kan skam sagtens se at Kludetæppet er en endda meget nydelig
skovkattetype (bedre end Aske - hvilken indrømmelse *gg*)... og jeg vil også
gerne fremhæve at hun er både sød og sjov - en rigtig kæletrold med
"velcro-tendenser"... men farven - åhh gud nej da! *sss*
Ok - må dog indrømme at hendes hvide halespids er utroligt charmerende... og
ganske praktisk, når man i skumringen skal undgå at træde på hendes
laaaaange hale

>Og for en ordens skyld bliver hendes pels ikke
farvet for at tilfredsstille jeres underlige ønsker...*GG*

<> Som sagt tidligere... hun kan kun blive kønnere ;oD
Heldigvis er det dog ikke en kats smukke pelsfarve - eller mangel på samme -
der er bestemmende for om katten kan opfylde sin allervigtigste opgave...
nemlig at være godt selskab for sin foderautomat!

Mvh Ann

Fra : Birgitte

Dato : 26-07-03 14:48

Hej Ann

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gerne fremhæve at hun er både sød og sjov - en rigtig kæletrold med
> "velcro-tendenser"... men farven - åhh gud nej da! *sss*

Thihi,- du har din måde at sige tingene på lad du bare være,- du vil
bare ikke indrømme, at du faktisk er blevet lidt smålun på "kludetæppet"
> [...]
og
> ganske praktisk, når man i skumringen skal undgå at træde på hendes

Altså hvid halespids er bare noget af det mest charmerende,- der vil jeg
give dig ret,- det ligesom fuldender

> [...]
> der er bestemmende for om katten kan opfylde sin allervigtigste opgave...
> nemlig at være godt selskab for sin foderautomat!

Se der har du ret,- farven er faktisk uden betydning
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ann K

Dato : 26-07-03 22:26

Hej Birgitte.

>Thihi,- du har din måde at sige tingene på lad du bare være,- du vil
bare ikke indrømme, at du faktisk er blevet lidt smålun på "kludetæppet"
*S*

<> Jamen tro nu ikke andet, end at jeg da godt kan lide Kludetæppet!
Havde jeg ikke kunnet lide selve katten, var hun aldrig kommet med til DK...
hvilket nok havde betydet at Manden ville være flyttet til Sverige *grin*...

Hele min pointe er, at jeg _aldrig_ af mig selv, ville anskaffe en tortie...
med mindre da at omstændighederne (som med Tia) er helt ekstraordinært
specielle

Jeg ved jo godt, at jeg ikke er helt politisk korrekt, når jeg sådan åbent
bekender at der altså _er_ katte, der pgr af deres farve, ikke umiddelbart
falder i min smag... Men sådan er det nu engang

Til gengæld lover jeg, at husets møbler _ikke_ er valgt udfra tanker om,
hvorvidt de passer til kattenes farver *sss*
(hmm - det ville jo egentlig også blive svært med sådan et rodsammen som en
tortietabby!)

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-07-03 23:19

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> writes:

> Hej Henrik og andre medlemmer af tortie-mafiaen

> <> Hæ - ser du... det der er også Mandens argument herhjemme!

Nemlig tænkte jeg jo nok.. Jan er en fornuftig mand *S*

> Men... jeg må indrømme at jeg _stadig_ - selv om hun nu har boet her i ½
> år! - ikke kan vænne mig til Kludetæppets farve!!!

Jamen fint nok...

> [...]
> der er bestemmende for om katten kan opfylde sin allervigtigste opgave...
> nemlig at være godt selskab for sin foderautomat!

Anastacia kan ikke blive kønnere end hun er...
Og hendes opgave med at være selskab for mig eller er det
omvendt... Kan nogen gange blive i tvivl med de kattedamer, som jeg
har boet/bor sammen med...
Og opgaven med at holde huset fri for diverse insekter - go ting bare
ikke når jeg skal sove... Eller katning af diverse møbler som
efterhånden hænger ret så meget i laser - ikke nogen god ting,
opfylder hun til punkt og prikke...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-07-03 18:06

Nuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiii der var du jo

Husker dig da *S* men du snyder med det navn der *G*

Godt at se du stadig findes

Sommerlige hilsner
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lisbeth Jakobsen / T~

Dato : 26-07-03 18:53

On Sat, 26 Jul 2003 19:06:17 +0200, Joan Frederiksen
<joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote:

>Nuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiii der var du jo
>
>Husker dig da *S* men du snyder med det navn der *G*

> [...]

Jo jeg findes *G* Og som du ser har jeg også, siden jeg postede den
første post i denne tråd, fundet ud af at gøre mit navn lidt mere
"genkendeligt"

Det er jo ikke sådan når man er "kendt" under sit nick alle andre
steder *G

Godt at se at DU osse er her endnu, jeg var begyndt at blive helt
nervøs osse fordi det er 100 år og en ostemad siden jeg har set
dig online.

~Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-07-03 12:02

> Jo jeg findes *G* Og som du ser har jeg også, siden jeg postede den
> første post i denne tråd, fundet ud af at gøre mit navn lidt mere
> 'genkendeligt'

Ja det fik jeg så lige læst *G*

> Det er jo ikke sådan når man er 'kendt' under sit nick alle andre
> steder *G

Nej kender det godt, går under et nick i et spil på nettet - og har et
andet nick på icq.... Det skaber let forvirring *G*

> Godt at se at DU osse er her endnu, jeg var begyndt at blive helt
> nervøs osse fordi det er 100 år og en ostemad siden jeg har set
> dig online.

Ja jeg er jo "stukket af" til Sjælland Gjorde jeg 1.Jan. Så først
for nyligt jeg har fået min pc op igen.

Hilsner fra