Put & Take
Fra : Thomas Larsen

Dato : 25-07-03 18:24

Hejsa

Nu er jeg jo nok ikke den eneste der ikke lige for tiden, der ikke kan fange
noget i div. P&T søer, men nu skal jeg til natfiskeri og er der nogle der
har nogle gode råd til hvordan jeg evt. kan få fanget nogle fisk.

Jeg tænker selv på at bruge bundsnøre med en selvlysende perle med Power
bait.

Mvh.
Thomas Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 19:52

"Thomas Larsen" <fedtmule@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har nogle gode råd til hvordan jeg evt. kan få fanget nogle fisk.
>
> Jeg tænker selv på at bruge bundsnøre med en selvlysende perle med Power

En stor tørflue størrelse 10 fra solopgang. Det er sagen og måske den eneste
måde du får de rigtig træge ørreder i snak.
Kast fluen i hovedet på fisk du ser ringe, det er der altid nogen der gør på
denne tid.

David.

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 26-07-03 20:05

Hej

Jeg har været ved Medestedet i dag hvor jeg tog 10 fisk og sidste lørdag,
hvor jeg også tog 10 fisk, de blev fanget på fluer som blev langsomt trækket
ind i 15-20 cm ryk.
For 14 dage siden tog jeg en ørred i en put og take efter det var blevet
mørkt, den blev taget på en Black Zulu fisket lige under overfladen.

mvh
Gerner

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 12:51

"Gerner Majlandt" <gerner@majlandt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> For 14 dage siden tog jeg en ørred i en put og take efter det var blevet
> mørkt, den blev taget på en Black Zulu fisket lige under overfladen.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om fiskene fra medestedet virkelig er
mudret, som
påstået andetsteds?

Hilsen
David.

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 28-07-03 14:12

"David" <78(at)stofanet.dk> wrote in message
> Jeg kunne godt tænke mig at vide om fiskene fra medestedet virkelig er
> mudret, som
> påstået andetsteds?

De fisk vi har spist indtil nu har ikke været mudret i smagen, de smager
ligeså godt som fisk fra andre put og take's

mvh
Gerner

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 19:43

"Gerner Majlandt" <gerner@bilinfo.dk> skrev i en meddelelse

> "David" <78(at)stofanet.dk> wrote in message
>

> De fisk vi har spist indtil nu har ikke været mudret i smagen, de smager
> ligeså godt som fisk fra andre put og take's

Det var rart at få slået fast for søens skyld.
Den med muddersmag er ikke rart at have hængende på sig.

Tillykke med fangstene.

David.