Kunstneren Rich.M
Fra : Erik Rosendahl

Dato : 25-07-03 14:49

Hej i gruppen
Er der nogen der kender denne kunstner, jeg har et billed af ham der er
dateret 1950.
Mvh. Erik

Fra : modersvilje

Dato : 25-07-03 15:52

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik Rosendahl

Dato : 25-07-03 19:29

tak for svaret
jeg kan jo ikke sige om det er Richard Mortensen, for der står kun Rich.M.50
og det forestiller en mand og en mus, hvor han siger "Faéns té rendéri", er
det en kendt kunstner?
Mvh. Erik

Fra : modersvilje

Dato : 25-07-03 20:55

kan du oploade billedet så jeg/vi kan se det ville det være en hjælp.

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik Rosendahl

Dato : 26-07-03 19:57

har prøvet at uploade billedet 2 gange, men det virker tilsyneladende ikke.
Ser lige om jeg kan finde ud af noget andet

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 26-07-03 20:27

Erik Rosendahl skrev:
> har prøvet at uploade billedet 2 gange, men det virker
> tilsyneladende ikke. Ser lige om jeg kan finde ud af noget
> andet

Du har ihvertfald fået billedet igennem (134 og 135 kilobyte)
to gange på nyhedsserveren news.tiscali.dk

Det skulle principielt kun være muligt (og tilladt) at sende
til de binære grupper (dk.binaer ...), det er nok derfor at
Tiscali er så pokkers langsom - den filtrerer ikke binære filer
fra.

Men billedet ligner absolut ikke den kendte Richard Mortensens
stil, som jeg kender den.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt