hvem er kunstneren?
Fra : soerenkj

Dato : 25-07-03 11:09

hej,
jeg har købt et billede som jeg synes er fantastisk og som ikke var
ret dyrt, men jeg ved ikke hvem der har lavet det..
så mit spørgsmål er om nogen her kan genkende kunstneren/ malestilen?
man kan se billedet på web-adressen
http://soeren13.tripod.com/billede.JPG - det er for øvrigt et
oliemaleri og det er lidt hærget..
vh Søren

Fra : Tom H. Petersen

Dato : 26-07-03 11:48

Hej Søren

Jeg er enig med dig i at dit billede ser spændende ud
og forstår godt at du gerne vil vide mere om det.
Desværre er jeg ikke istand til at afgøre om det er en
amatør kopi eller fin cobra kunst, men du bør undersøge det.

Dit foto af billedet er meget fint og skarpt (kan du lave et af
bagsiden også) så prøv at sende materialet til de to nedenstående
adresser , her er eksperter der gerne hjælper dig videre,
de får faktisk deres løn for det.

mvh
Tom

PS!!
er lidt spændt på resultatet---er du flink at fortælle
det her i gruppen?

nr@kunsthallen.dk bredgade@bruun-rasmussen.dk

Fra : soerenkj

Dato : 27-07-03 17:40

"Tom H. Petersen" <tom.petersen@nypost.dk> wrote in message news:<3f225c7b$0$76126$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Tom
>
> PS!!
> er lidt spændt på resultatet---er du flink at fortælle

hej Tom, tak for hjælpen - det vil jeg prøve. Jeg skal nok meddele,
hvis jeg finder ud af noget. vh Søren