MS Windows
briani 27239
Driver til SM-controller?
Fra : Jean

Dato : 25-07-03 08:58

Hej NG!

Under enhedsoritering er der en ting under "Andre enheder", den er ikke
installeret. Den hedder SM-controller. Jeg kan ikke finde en driver på
WinXP-cd'en... nogen, der har en ide til, hvor jeg kan finde en driver?

Mvh Jean

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 25-07-03 10:00

Hos producenten af dit Motherboard !

Jannik

Fra : Jean

Dato : 25-07-03 10:48

Jannik Ebbe Brich skrev:
> Hos producenten af dit Motherboard !

Producenten er MSI. Jeg har alle cd'er og de er afprøvet... men den siger
bare at driverne ikke passer til hardwaren.... :_(

Mvh Jean

Fra : MN

Dato : 25-07-03 11:06

> Producenten er MSI. Jeg har alle cd'er og de er afprøvet... men den siger
> bare at driverne ikke passer til hardwaren.... :_(

Der er nok for gamle.

Mogens

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 25-07-03 14:14

Er det VIA eller Intel chipset ?

Hvis det er VIA så prøv at installer seneste Hyperion 4in1 drivers.

Hvis det er intel så hent seneste chipset drivers derfra.

Fra : Jean

Dato : 25-07-03 14:55

Jannik Ebbe Brich skrev:
> Er det VIA eller Intel chipset ?

Intel.
Mit bundkort:

Fra : Jean

Dato : 25-07-03 15:26

Jannik Ebbe Brich skrev:
> [...]

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797959

> Hvis det er intel så hent seneste chipset drivers derfra.

Øhh, okay... svært at finde synes jeg...

Mvh Jean

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-07-03 00:29

Nemt at finde: