MS Windows
briani 27239
XP Pro
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 25-07-03 08:04

hej

Hvad er winnet for et program?........det forvolder problemer!!

Windows XP Pro siger at der er logget nogen på min computer når jeg lukker
ned nogengange........jeg har ikke overblik over om det er rigtigt og
hvilket program der "forvolder" dette........jeg mistænker
"imesh".........har kun min folder " shared docs" som
tilgængelig...........jeg kan ikke se at der nogen logget på når jeg åbner
"my network places"

den nervøse

Fra : klander

Dato : 25-07-03 09:49

> [...]
> "imesh".........har kun min folder " shared docs" som
> tilgængelig...........jeg kan ikke se at der nogen logget på når jeg åbner

Hej

Jeg søgte lige på min pc og fandt ingen winnet, men nu har jeg heller ikke
imesh
installeret.
Jeg betaler for mit software ;)
Du kunne prøve at slette imesh og se om det stadigvæk sker.

Kurt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-07-03 12:51

Det er sikkert fordi han mener wininet i stedet.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-07-03 12:55

Brug et antivirus program og hent adaware eller spybot.
Diverse virii og spyware kan have beskadiget wininet.

Fra : Ole C

Dato : 25-07-03 17:55

Jan Mejer Rasmussen skrev blandt andet:

> Hvad er winnet for et program?........det forvolder problemer!!

Spyware. Fjern det med Ad-aware eller SpyBot. Eller begge.

> Windows XP Pro siger at der er logget nogen på min computer når jeg
> lukker ned nogengange...............jeg mistænker "imesh"

Ja, det er jo sådan filesharing virker. Fjern programmet.

> den nervøse

Det er der sikkert en god grund til.

--
vh