MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
DirectX 9.0b er ude
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-07-03 01:46

Hejsa
Ja jeg kan endnu ikke se den på
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx
men jeg har lige opdateret fra WU og der var ver. 9.0b

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 25-07-03 01:57

Morten Bowman Hansen skrev:

> men jeg har lige opdateret fra WU og der var ver. 9.0b

Er du sikker på at det ikke er denne sikkerhedsopdatering du har
installeret? Den blev frigivet i går.
<http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS03-030.asp>

Madsen.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 25-07-03 01:59

Thomas Madsen skrev:

> Er du sikker på at det ikke er denne sikkerhedsopdatering du har
> installeret? Den blev frigivet i går.

Der var jeg lige hurtig nok, for det står jo faktisk på det link
som jeg lige sendte. Skulle have læst det ordentligt igennem først.

<http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=141D5F9E-07C1-462A-BAEF-5EAB5C851CF5&displaylang=en>

Madsen.

Fra : arc@na

Dato : 25-07-03 02:59

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> <http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=141D5F9E-07C1-462
> A-BAEF-5EAB5C851CF5&displaylang=en>

Hvor kan man hente hele svineriet til netværksinstallation? Link???

arc@na

Fra : Brian Olsen

Dato : 25-07-03 03:43

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> wrote in message news:3f208ee7$0$83066$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvor kan man hente hele svineriet til netværksinstallation? Link???

<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=a6dee0db-dcce-43ea-87bb-7c7e1fd1eaa2&DisplayLang=en>

Mvh
Brian Olsen

Fra : arc@na