nyt hw ?
Fra : Lasse Elbek

Dato : 03-04-01 10:53

jeg har planer om et få opgraderet min pc lidt og vil lige høre om flg. valg
af hardware er ok, og om der kan være forbedringer:

Duron 750MHz den burde vel kunne clockes til over 1 ghz :)
A7V133 ATX
Apacer 128MB VCM
Prolink Geforce2mx/tvout
en vild køler :)
2x DeskStar 75GXP 45GB
SB pci128
+ en 300 watt strømforsyning.

der skal genbruges:
3com905b
acard scsi adapter
brænder
tvkort
10.1 ibm disk
cdrom
kabinet

med venlig hilsen
Lasse Elbek

Fra : MXL

Dato : 03-04-01 16:14

Ja det kan der godt :

guillemot geforce 2mx
køb Maxtor´s hd istedet der er færre datafejl oplevet og Ibm er ikke så godt
som det var engang...
duron 800mhz