ringe op over modem når ADSL er nede.
Fra : paul

Dato : 24-07-03 22:05

Efter at have oplevet nogle gange at ADSL kan være nede kunne jeg tænke mig at have en
opkaldsforbindelse klar til brug ved siden af ADSL.
Men det giver problemer på mit XPsystem. Såsnart Internetexplorer kan se et modem
glemmer det at man er online på ADSL. Det siger i utide at der skal ringes op over
modem.
Så indtil videre er jeg nødt til helt at afinstallere opkaldsforbindelsen. Og
geninstallere den hver gang den skal bruges.

Kunne det ikke gøres smartere?

Fra : Sørensen

Dato : 25-07-03 10:16

"paul" <getpaul@get2NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Og
> geninstallere den hver gang den skal bruges.

Jeg har samme opsætning, men inde i indstillinger for din browser skal du
markere :
"ring aldrig op til en forbindelse" eller
"ring op hvis der ikke er netværksforbindelse"

vh.
Søren Skou

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 25-07-03 10:17

> [...]
>Så indtil videre er jeg nødt til helt at afinstallere opkaldsforbindelsen. Og
>geninstallere den hver gang den skal bruges.

[...]

Kontrolpanel -> Internet-Indstillinger ->

Vælg "ring op, når der ikke findes en forbindelse" eller evt. "ring
aldrig op" ... så burde opkaldsforbindelsen ikke blande sig ...

Henrik

Fra : paul

Dato : 25-07-03 16:38

Det var også det første jeg gjorde, men min IE6 er åbenbart ligeglad med det.
har du selv prøvet det?

Fra : Anders Karkov

Dato : 27-07-03 00:50

hej paul

så kan du evt deaktiver modemet i enhedshåndteringen

--
Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen