Frøken Fie fra Lolland
Fra : Tina Tolstrup

Dato : 24-07-03 21:21

Hejsa Gruppe!
Nu er jeg jo en af dem der mest læser med ved sidelinjen, og derigennem
ofte har fået gode råd og har trillet en lille tåre når der er sørgelige
beretninger.
Men nogle af jer kan måske huske da Dorthe Prip Lahrmann, frustreret
fortalte at nu var der igen sprunget nogen fra en aftale om at overtage
hendes kat Fie, der ikke kunne med 2 af Dorthes andre katte. Vi var så
heldige at vi fik lavet en byttehandel med Dorthe, Leo flyttede til
Lolland og Fie til Aalborg! Og heldige det er vi, dem er sprang fra kan
godt ærge sig! Hun var bestemt en køretur på 5 timer hver vej værd....
Fie er en selvstændig og dejlig kat med masser af personlighed! Hun er
faldet rigtig godt til hos os, fra at være en stille, forsigtig og
lydløs kat, er hun blevet frisk, frejdig og sélvom hun er lille så
tramper hun nu...hvor hun kan uden frygt for de 2 skrappe madammer. Vi
har endelig fået digi kamera, så der er kommet nye billder af vores 2
dejlige katte i mit album. Sommerhilsner til jer alle, specielt til
Dorthe!

Med venlig hilsen
Tina Tolstrup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : AEK

Dato : 24-07-03 21:45

"Tina Tolstrup" <tina.tKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse

Åhr, hvor det luner om hjertet, når man læser disse solskinshistorier
Når Dorthe skrev i gruppen om Fie,skar det i hjertet.
ENDELIG har Fie pigen fundet sit hjem.

Tak Tina, for at vise billeder.
Og hjertelig tillykke med frk. Bestemt )

/ Anya.

Fra : dpl

Dato : 24-07-03 22:30

Ih Tine, hvor er det bare dejligt at høre om Fie-pigen og hendes
eskapader! Og det er vildt godt at se billeder af hende og Leif! Jeg
siger selv tak for den dejlige Leo, og kvitterer med et billede af ham
som han ses mest for tiden, liggende på en kølig overflade med vommen i
vejret *grin*.
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/leo.jpg

Faktisk har han tabt sig noget, til trods for at han nu har foder ad
libitum. Det skyldes nok at her er 3 unge hankatte på hans egen alder,
og sammen med Ada kan de så sandelig holde os på tæerne! I dag var der
atter en stor skål med vådfoder og vand ude i gården, og behøver jeg at
sige, at Leo sørger for at få sin del?!
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/mad.jpg

Så tusind tak Tina, fordi I gad den lange køretur, og fordi I har givet
Fie sådan et dejligt hjem!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Kate

Dato : 25-07-03 21:30

Tina Tolstrup <tina.tKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> [...]
> Dorthes andre katte. Vi var så heldige at vi fik lavet en
> byttehandel med Dorthe, Leo flyttede til Lolland og Fie til

Jeps, den historie husker jeg så godt. Jeg syntes det lød som en
supergod idé og det viser sig ko at holde stik. Tænk at vi engang kunne
leve uden internet, hvordan klarede vi os dog

Det er dejligt at både Fie, Leo og alle de andre involverede katte har
taget byttet godt.
Tit tænker jeg på gad vidst hvordan det ville ha' været for min Sofie
hvis hun havde fået et andet hjem, mon hun ville ha' været anderledes.
Nå, det er for sent at ændre på nu, men jeg er dælme glad for at så
mange katte får gode hjem herinde

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar