MS Windows
briani 27239
Aaaaaaaaa HJÆLP
Fra : Brian Bjerg

Dato : 24-07-03 21:13

Jeg kan ikke se min ene partition i Windows XP. Windows siger den er
Ikke-allokeret.

Jeg havde 4 partitioner og oprettede 1 i dos (fdisk fat32).
Efter der er den ene partition blevet Ikke-allokeret.

Findes der noget program eller andet der kan få min disk med data
tilbage.......

Info:
Jeg køre raid 0 med 2 diske.

VH
Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-07-03 22:48

"Brian Bjerg" <b.b@ishoejNOSPAMby.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Der findes et lille program der hedder GetDataBack, det kan hjælpe dig.. Der
er kun en lille hage ved trial versionen som er til fri download.. Det kan
ikke kopiere filerne efter de er fundet frem igen, men der findes nok en
nøgle et eller andet sted
GetDataBack findes på siden:
http://www.runtime.org der er 2 udgaver, en til FAT og en til NTFS.

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Brian Bjerg

Dato : 25-07-03 13:54

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kopiere filerne efter de er fundet frem igen, men der findes nok en

Det virker
Jeg fik alt tilbage.
TAK for det.

God weekend, for det skal jeg ha.