købes: aftræk til mauser 98
Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 24-07-03 18:28

Hej

Jeg mangler et aftræk til min mauser 98. Hvis nogen har et
kvalitetsaftræk liggende og det er til salg, så hører jeg gerne om det!!

Det skal bare IKKE være det orginale militæreaftræk.

mvh.

lars

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 24-07-03 18:47

> Jeg mangler et aftræk til min mauser 98. Hvis nogen har et

Ikke fordi det hjælper dig meget, men prøv lige at checke denne side ud,
http://www.surplusrifle.com/mauser98k/index.asp
kig efter Huber Concept's 98K adjustable trigger, ca. øverst højre side.
En fin lille ting, men hvor den købes ?
Venlig hilsen TP

Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 24-07-03 21:14

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.aadk> wrote in message

> [...]
> http://www.surplusrifle.com/mauser98k/index.asp
> kig efter Huber Concept's 98K adjustable trigger, ca. øverst højre side.

Tak skal du have for svaret.......det var en mulighed, hvis jeg ikke
finder en anden løsning.

mvh.

lars

Fra : J Nielsen

Dato : 25-07-03 09:43

On Thu, 24 Jul 2003 17:28:16 +0000 (UTC), "Lars Beck Jensen"
<heeman72@hotmail.com> wrote:

>Jeg mangler et aftræk til min mauser 98. Hvis nogen har et
>kvalitetsaftræk liggende og det er til salg, så hører jeg gerne om det!!

>Det skal bare IKKE være det orginale militæreaftræk.

De fleste våbenhandlere med bøssemagerværksted har Mauseraftræk på
lager. Jeg kan anbefale et Boldt eller Timney.
--
Knæk og bræk

J. Nielsen

Fra : Gert Sørensen

Dato : 26-07-03 11:04

Jeg har et justerbart aftræk til en Mauser 98 hvis du er interesseret. Det
er dog uden sidesikring.
mvh.
Gert

Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 29-07-03 17:14

"Gert Sørensen" <gesk@post.tele.dk> wrote in message
ews:3f2251f2$0$76089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Jeg har et justerbart aftræk til en Mauser 98 hvis du er interesseret. Det
> er dog uden sidesikring.
> mvh.
> Gert

Det lyder interessant. Jeg skal nemlig ikke have sidesikring på, da jeg
bibeholder riflens vingesikring. Hvilke aftræk er det og har det
indstilligt, direkte aftræk?? og endelig hvad er prisen?
mvh.

Lars

Fra : Gert Sørensen

Dato : 29-07-03 20:19

Aftrækket er justerbart (kan stilles til meget lille aftræksvægt) og
fremstillet af Shultz & Larsen, Otterup
pris: 200 kr.

mvh. Gert

Fra : Buck

Dato : 30-07-03 08:36

Lars Beck Jensen wrote:

> Jeg mangler et aftræk til min mauser 98. Hvis nogen har et
> kvalitetsaftræk liggende og det er til salg, så hører jeg gerne om det!!

Prøv lige at kigge på www.midwaydanmark.com under bøssemagerudstyr -
reservedel - triggers

Prisen kan man sætte spørgsmålstegn ved, men der er billeder af de
forskellige aftræk.
--
/Buck