Mozilla Personal Security Manager (PSM)
Fra : Kent Friis

Dato : 24-07-03 15:23

Efter jeg har installeret Mozilla 1.4 fra source, får jeg flg. besked,
når jeg forsøger at tilgå https sider:

This document cannot be displayed unless you install the Personal
Security Manager (PSM). Download and install PSM and try again, or
contact your system administrator.

En google-søgning foreslog --enable-crypto, så jeg har prøvet med

../configure --disable-debug --enable-crypto

det har dog ikke hjulpet, jeg får stadig fejlen.

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt / hvordan jeg løser
problemet, så jeg kan tilgå https?

Mvh
Kent
--
"Intelligence is the ability to avoid doing work, yet get the work done"
- Linus Torvalds

Fra : Michael U. Hove

Dato : 25-07-03 10:23

Kent Friis wrote:
> [...]
>
> det har dog ikke hjulpet, jeg får stadig fejlen.
>
> Er der nogen der har en ide om hvad der er galt / hvordan jeg løser

Er ikke den store UNIX haj, og har aldrig bygget Mozilla fra source, men:

Fandt en tråd i et mailing list-archive om specielt Mozilla-crypto:

http://www.mail-archive.com/mozilla-crypto@mozilla.org/msg03510.html

Måske kan det hjælpe?!

mvh
/michael