Programmering med grafik i C++
Fra : MIC

Dato : 24-07-03 10:48

Hej NG

Jeg programmerer i C++ og det går da nogenlunde

Det jeg er interesseret i nu er at lave grafiske C++ programmer. Jeg
benytter Microsoft Developer Studio 97 " hvilket er ok indtil videre".

Men hvordan kommer jeg i gang med sådanne programmer? Er der en tutorial et
sted på nettet der beskriver det, så selv jeg kan forstå det

Håber i kan hjælpe

Tak
MIC

Fra : Socketd

Dato : 24-07-03 11:30

On Thu, 24 Jul 2003 11:48:09 +0200
"MIC" <mic@mic.mic> wrote:

> [...]
>
> Men hvordan kommer jeg i gang med sådanne programmer? Er der en
> tutorial et sted på nettet der beskriver det, så selv jeg kan forstå

Måske er www.wxwindows.org hvad du søger?

mvh
socketd

Fra : MIC

Dato : 24-07-03 11:27

Måske er www.wxwindows.org hvad du søger?

mvh
socketd

Findes der en på dansk?

Tak

Fra : Igor V. Rafienko

Dato : 24-07-03 16:21

[ mic@mic.mic ]

[ ... ]

> Findes der en på dansk?

Hvorfor i alle dager skulle man ønske det?

ivr

Fra : Socketd

Dato : 24-07-03 11:38

On Thu, 24 Jul 2003 12:27:23 +0200