pop-up
Fra : David Skovmand

Dato : 24-07-03 10:28

Jeg har fået et alvorligt problem med de der pop-ups. De kommer frem hver
gang jeg starter IE6 og hver gang jeg klikker på et link kommer der 5 nye,
jeg har prøvet at lukke alle processer undtagen explorer og iexplorer i
taskmanager men alligevel fortsætter hvordan kan de fjernes?
Mvh
David

Fra : kbdut

Dato : 24-07-03 11:09

"David Skovmand" skrev d. 24-07-03 10:28 dette indlæg :
> [...]
> jeg har prøvet at lukke alle processer undtagen explorer og iexplorer
> taskmanager men alligevel fortsætter hvordan kan de fjernes?

Du kan henter en popup killer her
www.analogx.com/contents/download/network/pow.htm
dene r meget nem at bruge du skal dog hver gang pc'en startes klikke på
den så den ligger sig i startlinien. Når der kommer en popup går du i
startlinien og højreklikker på POW venstreklikker på add/delete så
kommer der en 2 delt boks frem hvor der står alle de links der er åbne
på internettet nu dobbeltklikker du på de links i den nederste del som
du ikke gider at have og når du så klikker på done så forsvinder de og
du ser dem ikke mere.

Med Venlig hilsen
Karsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-07-03 11:20

In dk.edb.internet.software.browser, David Skovmand wrote:

> [...]
>jeg har prøvet at lukke alle processer undtagen explorer og iexplorer i
>taskmanager men alligevel fortsætter hvordan kan de fjernes?

Har du prøvet at køre AdAware?

<http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/>.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : goofy

Dato : 24-07-03 13:10

Hej David

Fra : goofy

Dato : 24-07-03 13:12

Hej David

Prøv Spybot http://security.kolla.de/ den finder fantastisk mange og
programmer er gratis.

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Kale Kop

Dato : 25-07-03 07:46

Det bedste er at køre med Netscape 7.1 den har både pop up killer og
spam killer indbygget.