Brevpapir
Fra : Anita

Dato : 24-07-03 10:09

Hejsa i gruppen,

Som før nævnt herinde samler jeg på brevpapir. Altså brevsæt med papir og
tilhørende kuvert.

Jeg søger folk at bytte udenlandsk brevpapir med. Jeg kan også lave
startpakker med blandede danske og udenlandske til nystartede samlere.

Hvis nogle er interesseret i flotte løse ark uden kuverter, har jeg flere
hundrede ark liggende fra hele verden, som jeg gerne bytter til brevsæt.

Skriv hvis du er interesseret.

Venlig hilsen Anita
--
Køb, salg og bytte af brevpapir - Læs mere her:
http://home1.stofanet.dk/anita/brevpapir.html

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 28-07-03 14:01

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg søger folk at bytte udenlandsk brevpapir med. Jeg kan også lave
> startpakker med blandede danske og udenlandske til nystartede samlere.

Hej Anita

Må jeg godt spørge om noget helt andet? Når du sådan går op i rigtigt
bevpapir, skulle man tro, du også kan lide at skrive breve. Derfor vil jeg
prøve at spørge om noget som jeg har søgt efter længe.

For mere end halvandet år siden, kom jeg tilfældigt ind et sted på nettet
hvor
der var oceaner af e-mailadresser på mennesker som bare søgte pennevenner.
Det drejede sig bare om at sende hinanden e-mails for at hygge sig - MEN
der
var så også nogle der gerne ville skrive sammen via papirbreve.

Jeg noterede nogle adresser fik skrevet til nogen, men så gik min computer
ned
og siden har jeg på ingen måde kunnet finde stedet igen.

Mon du eller nogen andre ved hvordan man kommer ind, hvor folk søger
pennevenner
over nettet? Jeg ville være meget glad, hvis det kunne findes.

Ruth

Fra : Anita

Dato : 29-07-03 22:57

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> skrev
> [...]
> bevpapir, skulle man tro, du også kan lide at skrive breve. Derfor vil jeg
> prøve at spørge om noget som jeg har søgt efter længe.

Brevskriveriet er nu ikke den store lidenskab for mig, men der følger da
altid en lille hilsen med mine bytterier.

> Mon du eller nogen andre ved hvordan man kommer ind, hvor folk søger
> pennevenner
> over nettet? Jeg ville være meget glad, hvis det kunne findes.

Måske http://www.pennevenner.dk/ kan bruges? Ellers søg på www.google.com

Venlig hilsen Anita