/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
Holme Dyreklinik?
Fra : David


Dato : 24-07-03 08:41

Er der nogen der kender denne. Det er en en personers praksis men dyrlægen
skulle være dygtig.

Vi er på udkik efter en ny dyrlæge efter at Århus Dyrehospital tog 1600 kr
for at se på noget øjenbetændelse og udskrive øjendråber...

mvh

Line og David



 
 
Leyna (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Leyna


Dato : 24-07-03 09:05

On Thu, 24 Jul 2003 09:41:11 +0200, "David"
<wormie@alberg-fjerndette.dk> wrote:


>Vi er på udkik efter en ny dyrlæge efter at Århus Dyrehospital tog 1600 kr
>for at se på noget øjenbetændelse og udskrive øjendråber...

Ja, undskyld. Jeg kender ikke den klinik du vil vide noget om, men jeg
er nødt til lige at kommentere det her. 1600 kr. for en konsultation
er da helt hen i vejret, og det lyder da som gevaldig ågerkarlepriser!
Det må man da kunne klage over et eller andet sted...?
Jeg betalte selv godt 700kr. for en konsultation, hvor hunden blev
undersøgt grundigt og fik noget afføringsmiddel. (Vi kom frem til at
det skyldtes en blanding af overanstrengelse og mavekneb, for dagen
efter var han i fin form igen). Og det var altså på en helligdag!
--
Leyna
Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
http://www.big-girls.dk

David (24-07-2003)
Kommentar
Fra : David


Dato : 24-07-03 09:30

> Ja, undskyld. Jeg kender ikke den klinik du vil vide noget om, men jeg
> er nødt til lige at kommentere det her. 1600 kr. for en konsultation
> er da helt hen i vejret, og det lyder da som gevaldig ågerkarlepriser!
> Det må man da kunne klage over et eller andet sted...?
Ja jeg synes også det er helt hen i vejret... Han ville ikke engang høre
tale om at dele regningen...

Retfærdigvis er her en "kopi" af regningen
Special øjenundersøgelse 620.00
Elektronisk måling af øjets tryk 155.00
Blodprøve std profil + blodceller 387.50
Medicin 75.00

I alt 1237.50
Moms 309.37
I alt med moms 1546,87

Derudover skal Sandy undersøges igen på mandag hvilket IKKE er inkl i
regningen...

mvh

David



Pwh (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 24-07-03 11:13

David wrote:
>> Ja, undskyld. Jeg kender ikke den klinik du vil vide noget om, men
>> jeg er nødt til lige at kommentere det her. 1600 kr. for en
>> konsultation er da helt hen i vejret, og det lyder da som gevaldig
>> ågerkarlepriser! Det må man da kunne klage over et eller andet
>> sted...?
> Ja jeg synes også det er helt hen i vejret... Han ville ikke engang
> høre tale om at dele regningen...
>
> Retfærdigvis er her en "kopi" af regningen
> Special øjenundersøgelse 620.00
> Elektronisk måling af øjets tryk 155.00
> Blodprøve std profil + blodceller 387.50
> Medicin 75.00
>
> I alt 1237.50
> Moms 309.37
> I alt med moms 1546,87
>
> Derudover skal Sandy undersøges igen på mandag hvilket IKKE er inkl i
> regningen...
>

Jamen så er det da godt at du har været så fornuftig at have en sygeforsikring på din hund.
Så vil det jo kun komme til at koste dig selvrisikoen på 5-600kr.

/Jens (der har forsikring på både kat og hund)



BN (24-07-2003)
Kommentar
Fra : BN


Dato : 24-07-03 13:42


"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f1fb122$0$13239$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Så vil det jo kun komme til at koste dig selvrisikoen på 5-600kr.
>
> /Jens (der har forsikring på både kat og hund)
>
>

Hej

Vores selvrisiko er kun på 300 kr. herefter dækker Alm. Brand med 80 %.

Hilsen BN



David (24-07-2003)
Kommentar
Fra : David


Dato : 24-07-03 14:21

> Jamen så er det da godt at du har været så fornuftig at have en
sygeforsikring på din hund.
> Så vil det jo kun komme til at koste dig selvrisikoen på 5-600kr.
Det har vi desværre ikke idet vi først fik hende da hun var 7 år gammel...

mvh

David



Pwh (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 24-07-03 14:21

David wrote:
>> Jamen så er det da godt at du har været så fornuftig at have en
>> sygeforsikring på din hund. Så vil det jo kun komme til at koste dig
>> selvrisikoen på 5-600kr.
> Det har vi desværre ikke idet vi først fik hende da hun var 7 år
> gammel...
>
> mvh
>
> David

Ja så bliver det nok ikke sådan lige at få hende forsikret.
Jeg har selv mine forsikringer hos 'Danmark'
Du kan jo prøve at udfylde deres formular og se hvad de siger.
http://www.hundesygekassen.dk/indmeldelse.asp?mode=Indmeldelse

/Jens



Bente Feldballe (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Bente Feldballe


Dato : 24-07-03 13:31

"David" <wormie@alberg-fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
news:3f1f98f5$0$97159$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Retfærdigvis er her en "kopi" af regningen
> Special øjenundersøgelse 620.00
> Elektronisk måling af øjets tryk 155.00
> Blodprøve std profil + blodceller 387.50
> Medicin 75.00

Hør.. er du sikker på, at der ikke er andet og mere galt med din hund end en
ordinær gang øjenbetændelse? For mig lyder det udfra ovenstående snarere som
om, dyrlægen tester for skade/sygdom *inde* i øjet (måling af øjets tryk -
bruges fx ved mistanke om Glaucom / Grøn stær, men sikkert også ved andre
lidelser eller skader) og ligeledes blodprøve, som kunne være til at
fastslå, om en evt infektion har "bredt sig til hele hunden", eller om
hundens imunforsvar er i gang med at bekæmpe en infektion eller lignende (-
jeg er *ikke* fagmand, men hvis min hunds dyrlæger fører dagbog over de
dumme spørgsmål, står jeg sikkert højt på listen over bidragsydere )..

Den test, der skal laves mandag, *kunne* fx være en ny måling for at se, om
dråberne virker, så trykket i øjet er blevet normalt.

De par gange min gravhund har brugt super-makroen lidt for ivrigt ned over
enden af en gren, har undersøgelsen bestået i at dryppe noget gult stads i
hundens øje og så kigge (vistnok ved ultraviolet lys) efter
skader/forandringer på hornhinden. Derefter ordination af øjendråber og evt
kontrol nogle dage senere. Det tror jeg er den gængse metode til at påvise
forandringer på øjets *yderside*.

Jeg bor i Viby og færdes sammen med hunden i området dagligt. Jeg har ikke
personlig erfaring med Holme Dyreklinik, men udveksling af dyrlægeerfaringer
med andre hundeejere sker jævnligt, og her får Holme udelukkende gode
karakterer (ligesom for øvrigt Højbjerg, Åbyhøj og Abild i Brabrand - så
vidt jeg husker, blev Hasselager også omtalt positivt ved en enkelt
lejlighed).

Min hunds personlige livlæger er Knud Steensborg og Dorthe Nørgaard på Abild
Dyreklinik i Brabrand, der også stod til rådighed for min gamle hund samt et
utal af undulater før den tid. Dem har jeg udelukkende positive oplevelser
med - både i gode og dårlige tider - så kan det efter min mening ikke blive
bedre.

For kort tid siden fik jeg også en oplevelse med Århus Dyrehospital (som jo
er sædvanligt vagt- og akuthospital i weekender osv), da min hund en søndag
morgen - efter en nat "på tronen og ved den store hvide telefon" pludselig
begyndte at levere bræk med frisk blod i. Vagthavende den dag var Nanna
Enemark, en herlig dame, der fluks satte sig i sin bil og mødte os på
klinikken, hvor min hund blev undersøgt grundigt, behandlet på stedet for
akut mave-tarm-betændelse med diverse sprøjter og medikamenter, fik piller
og pasta med hjem samt diætkost på dåse til de to første dage. Desuden
skulle jeg bare ringe, hvis der blev mere - og det benyttede jeg mig af
senere på dagen, uden at regningen steg af den grund. Samlet pris lige under
1200 kroner, hvilket efter min mening var absolut rimeligt tidspunktet taget
i betragtning.

Niels Stadsvold er ikke min største kop te, men når det er sagt, så *er*
manden specialist i øjensygdomme og jeg har aldrig hørt nogen udtale sig
negativt om hans kvalifikationer. Spørg dig grundigt ind til problemet på
mandag, og hvis din hund har et større problem, ville jeg nok i dit sted
holde fast i ham uanset prisen. Hvem ved, måske viser det sig i den sidste
ende, at det var en *fordel* for din hund, at du kom til ham fra starten..

Derimod forlyder det fra flere sider her i området - som også nævnt i andet
indlæg - at hvis man vil give sin hund bedst mulig chance for at dø af
alderdom og naturlige årsager, skal man holde sig fra Jens Breth Hansen.

Venlig hilsen og god bedring med din hund

Bente Feldballe



Poul Erik Rise /SID (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Poul Erik Rise /SID


Dato : 24-07-03 09:56

"David" <wormie@alberg-fjerndette.dk> writes:
Helt ærlig. Tror det er for sjov det hedder dyr læge

Hilsen
Poul Erik Rise


Kosmonauten (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Kosmonauten


Dato : 24-07-03 10:07


"Poul Erik Rise /SID" <rise@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b055b39a73b9aca005b0ce73c.55b39d2@net.dialog.dk...
> "David" <wormie@alberg-fjerndette.dk> writes:
> Helt ærlig. Tror det er for sjov det hedder dyr læge
>
> Hilsen
> Poul Erik Rise
Hehe, ja der er noget om snakken ;C)
Man skulle jo tro at pågældende regning var udskrevet på en søndag :C(
Hygge
Martin & Laika



pmj (24-07-2003)
Kommentar
Fra : pmj


Dato : 24-07-03 10:14

"David" skrev d. 24-07-03 08:41 dette indlæg :
> Er der nogen der kender denne. Det er en en personers praksis men
dyrlægen
> skulle være dygtig.
>
> Vi er på udkik efter en ny dyrlæge efter at Århus Dyrehospital tog
1600 kr
> for at se på noget øjenbetændelse og udskrive øjendråber...
>
> mvh
>
> Line og David
>
Jeg brugte selv Holme Dyreklinik da jeg boede i Århus.
Jeg var udemærket tilfreds

Hilsen

Pia Johnsen
www.entlebucher.dk

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Pernille Lauridsen (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Pernille Lauridsen


Dato : 24-07-03 12:19

> Vi er på udkik efter en ny dyrlæge

Du må bare love mig een ting: Ikke at søge Dyrlæge Jens Breth Hansen.

Ellers kender jeg ikke til dyrlæger i Århus området.

Men Breth Hansen er meget billig, men en yderst kynisk mand, der ikke bryder
sig meget om dyr. Hvis du er i tvivl om mit udsagn, så prøv at skriv på
dk.fritid.dyr.kat til Marianne Hellemose, der har samlet de fleste artikler
og udsagn om bemeldte mand.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

There are easier things in life than finding a good man... like nailing
jello to a tree, for instance.
http://praxis-it.dk/dyr/
http://praxis-it.dk/humor/
http://praxis-it.dk/chezannette/



Lou (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Lou


Dato : 27-07-03 18:49

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-itNOSPAM.dk> wrote in message news:<3f1fc093$0$13188$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> > Vi er på udkik efter en ny dyrlæge
>
> Du må bare love mig een ting: Ikke at søge Dyrlæge Jens Breth Hansen.
>
> Ellers kender jeg ikke til dyrlæger i Århus området.
>
> Men Breth Hansen er meget billig, men en yderst kynisk mand, der ikke bryder
> sig meget om dyr. Hvis du er i tvivl om mit udsagn, så prøv at skriv på
> dk.fritid.dyr.kat til Marianne Hellemose, der har samlet de fleste artikler
> og udsagn om bemeldte mand.
>
> Venlig hilsen
> Pernille Lauridsen
> Hej...
Ja nu bliver jeg nød til at bryde ind...Breth Hansen og han's fætter
af samme navn (midtjysk dyrehospital) må du endelig ike bruge...vi og
vores hund er blevet behandlet MEGET skidt - og ublu med prisen 6000,-
for een overnatning på hoapitalet Breth Hansen , B.H. er direkte
dyremishandler og meget grov person, vi bruger ham aldrig mere og
forsøger ar råde ALLE fra at bruge Begge Breth Hansner - vi forsøgte
at klage over behandlingen af vores hund til vet og
fødevareministeriet og dyrlæg. foreningen samt gennem advokat, men det
er meget svært at klage og få ret i behandlingen af dyr.
Hvis nogen vil vide mere om disse blev der sidste år kørt en seire af
kritik i Århus stiftstidende ( dårlig behandling, trusler på
livet,m.m)
mvh
Louise olsen.Korsør
p.s. fra Randers derfor ved jeg disse ting
> There are easier things in life than finding a good man... like nailing
> jello to a tree, for instance.
> http://praxis-it.dk/dyr/
> http://praxis-it.dk/humor/
> http://praxis-it.dk/chezannette/

Lou (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Lou


Dato : 27-07-03 19:06

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-itNOSPAM.dk> wrote in message news:<3f1fc093$0$13188$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> > Vi er på udkik efter en ny dyrlæge
>
> Du må bare love mig een ting: Ikke at søge Dyrlæge Jens Breth Hansen.
>
> Ellers kender jeg ikke til dyrlæger i Århus området.
>
> Men Breth Hansen er meget billig, men en yderst kynisk mand, der ikke bryder
> sig meget om dyr. Hvis du er i tvivl om mit udsagn, så prøv at skriv på
> dk.fritid.dyr.kat til Marianne Hellemose, der har samlet de fleste artikler
> og udsagn om bemeldte mand.
>
> --
> Venlig hilsen
> Pernille Lauridsen
>
> There are easier things in life than finding a good man... like nailing
> jello to a tree, for instance.
> http://praxis-it.dk/dyr/
> http://praxis-it.dk/humor/
> http://praxis-it.dk/chezannette/

Ja brug endelig ikke ham

Christian B. Andrese~ (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 11-08-03 09:22


"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-itNOSPAM.dk> wrote in message
news:3f1fc093$0$13188$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Vi er på udkik efter en ny dyrlæge
>
> Du må bare love mig een ting: Ikke at søge Dyrlæge Jens Breth Hansen.
>
> Ellers kender jeg ikke til dyrlæger i Århus området.
>
> Men Breth Hansen er meget billig, men en yderst kynisk mand, der ikke
bryder
> sig meget om dyr. Hvis du er i tvivl om mit udsagn, så prøv at skriv på
> dk.fritid.dyr.kat til Marianne Hellemose, der har samlet de fleste
artikler
> og udsagn om bemeldte mand.

Bare søg lidt på ham på www.stiften.dk


--
mvh/rg. Christian



Line (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Line


Dato : 24-07-03 12:59

"David" wrote:

> Er der nogen der kender denne. Det er en en personers praksis men dyrlægen
> skulle være dygtig.
[snip]

Hejsa Line og David.

Jeg har ikke personlig erfaring med Holme Dyreklinik men har hørt (kan
desværre ikke huske fra hvem), at de skulle være rigtig dygtige.
Ellers kan jeg anbefale "vores" dyrlæge (ja, vi er der så tit, at jeg
begynder at få lidt ejerfornemmelser *s*); det er Tilst Dyrehospital v.
Søren Graff, og vi er overordentlig tilfredse med ham og resten af "staben".

Jeg kender også flere, der bruger Abild Dyreklinik og er glade for det. Så
nu har I måske nogle alternativer at vælge mellem.....

Mvh. Line



Gitte & Thorleif (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Gitte & Thorleif


Dato : 24-07-03 13:32

Hej Line.
Enige om Søren Graff er en dygtig dyrlæge, men lige en rettelse. Han er MIN
dyrlæge. Hi hi. Dygtig, rimelig i pris, god mod dyrene, venlig overfor
ejerne. Men har også hørt god om Holmedyreklinik.
V H Gitte
"Line" <nasse@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
news:bfoh8h$grs0f$1@ID-179445.news.uni-berlin.de...
> "David" wrote:
>
> > Er der nogen der kender denne. Det er en en personers praksis men
dyrlægen
> > skulle være dygtig.
> [snip]
>
> Hejsa Line og David.
>
> Jeg har ikke personlig erfaring med Holme Dyreklinik men har hørt (kan
> desværre ikke huske fra hvem), at de skulle være rigtig dygtige.
> Ellers kan jeg anbefale "vores" dyrlæge (ja, vi er der så tit, at jeg
> begynder at få lidt ejerfornemmelser *s*); det er Tilst Dyrehospital v.
> Søren Graff, og vi er overordentlig tilfredse med ham og resten af
"staben".
>
> Jeg kender også flere, der bruger Abild Dyreklinik og er glade for det. Så
> nu har I måske nogle alternativer at vælge mellem.....
>
> Mvh. Line
>
>



Line (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Line


Dato : 24-07-03 15:24

"Gitte & Thorleif" wrote:

> Hej Line.
> Enige om Søren Graff er en dygtig dyrlæge, men lige en rettelse. Han er
MIN
> dyrlæge. Hi hi.
[snip]

Skal vi slås om ham?

Mvh. Line



Gitte & Thorleif (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Gitte & Thorleif


Dato : 24-07-03 15:35

Hej Line

Hva har du af hund? Skal lige vide det inden jeg tager udfordringen op.

V H Gitte



Line (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Line


Dato : 24-07-03 17:25

"Gitte & Thorleif" wrote:
> Hej Line
>
> Hva har du af hund? Skal lige vide det inden jeg tager udfordringen op.
>
> V H Gitte
>

He he, vi har 2 rottweilere - du ved, sådan nogle menneskehadende, blodige,
aggresive bæster, der spiser børn og pensionister til frokost! )) Så kom
du bare an! *GGG*

Mvh. Line



Gitte & Thorleif (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Gitte & Thorleif


Dato : 24-07-03 17:34

Hej Line.

Dem er jeg ikke bange for,de skal bare se tænderne hos min datters Shiba, så
er de væk og mine egne Aussier forsvare de svage, så kom bare an. Godt vi
syntes vi har en dejlig dyrlæge som vi tør stole på.
V H Gitte




Therese (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Therese


Dato : 24-07-03 17:21

Vi bruger Højbjerg dyreklinik og vi er meget godt tilfreds, og Bernhard
elsker at komme der.
Vores dyrlæge hedder Jens Christian

--
Mange hilsner
Therese
www.elverdalen.dk




Snavox (25-07-2003)
Kommentar
Fra : Snavox


Dato : 25-07-03 12:47

Hej.

> Vi bruger Højbjerg dyreklinik og vi er meget godt tilfreds, og Bernhard
> elsker at komme der.
> Vores dyrlæge hedder Jens Christian

Ditto her. Man bliver altid vel modtaget, og priserne er på ingen måde ublu.

Vi har brugt dem til tre hunde, en afdød Briard og to nulevende, en
Leonberger og en Briard.

De har vist også en afdeling i Tranbjerg, hvis det er nærmere.

Venlig hilsen

Poul



skingur (27-07-2003)
Kommentar
Fra : skingur


Dato : 27-07-03 10:01

Hej..jeg brugte højbjerg dyreklinik i mange år, men blev lidt træt af
det... for mange kunder, simpelthen! Jeg skiftede til Holme Dyreklinik
(findes på nettet) og den var jeg MEGET gladere for... de er så søde,
ikke nær så dyre og har AL den tid i verden, der skal til. Nu er jeg
flyttet til nordjylland, men savner stadig den dyrlæge!!!!
mvh Chrisitna

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Therese (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Therese


Dato : 27-07-03 17:24

"skingur" skrev
> Hej..jeg brugte højbjerg dyreklinik i mange år, men blev lidt træt af
> det... for mange kunder, simpelthen! Jeg skiftede til Holme Dyreklinik
> (findes på nettet) og den var jeg MEGET gladere for... de er så søde,
> ikke nær så dyre og har AL den tid i verden, der skal til. Nu er jeg
> flyttet til nordjylland, men savner stadig den dyrlæge!!!!
> mvh Chrisitna

Det kan da godt være, de har mange kunder, men jeg har nu aldrig oplevet, at
der har været mere end to-tre stykker i venteværelset og jeg har altid
kunnet få en tid næsten med det samme.
Om de er dyrere har jeg ikke rigtig undersøgt.
Jens har ALTID al den tid i verden, man overhovedet kan bruge. Han har også
tit givet gode råd og kigget på Bernhard uden regning, så jeg kan i hvert
tilfælde ikke følge, hvad du mener på dette punkt.

--
Mange hilsner
Therese
www.elverdalen.dk






Lou (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Lou


Dato : 01-08-03 07:53

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message news:<3f23fc6f$0$13250$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> "skingur" skrev
> > Hej..jeg brugte højbjerg dyreklinik i mange år, men blev lidt træt af
> > det... for mange kunder, simpelthen! Jeg skiftede til Holme Dyreklinik
> > (findes på nettet) og den var jeg MEGET gladere for... de er så søde,
> > ikke nær så dyre og har AL den tid i verden, der skal til. Nu er jeg
> > flyttet til nordjylland, men savner stadig den dyrlæge!!!!
> > mvh Chrisitna
>
> Det kan da godt være, de har mange kunder, men jeg har nu aldrig oplevet, at
> der har været mere end to-tre stykker i venteværelset og jeg har altid
> kunnet få en tid næsten med det samme.
> Om de er dyrere har jeg ikke rigtig undersøgt.
> Jens har ALTID al den tid i verden, man overhovedet kan bruge. Han har også
> tit givet gode råd og kigget på Bernhard uden regning, så jeg kan i hvert
> tilfælde ikke følge, hvad du mener på dette punkt.

hej...

Ja nogle tilfredse kunder må han jo have siden han kan blive ved at
leve af det - men han lave simpelthen for mande fejl ofte med
kæledyrets liv som insats og derfor bør han ikke have lov at have med
dyr at gøre.
En lille historie som var i avisen: en dame skulle have sin kat
kastereret, mødte op for at få katten - den lå livløs på gulvet mens
BH stod med en hund på operationsbordet OG talte mobil telefon. Hun
fik en død kat med hjem. BH påstod ellers ar den bare sov og hun
skulle vente et par timer - så blev hun sendt hjem med sin døde kat i
en kasse.
Jo han er en flink dyrlæge...
Og der erMANGE af sådanne dokumenterede historier, så...
Men det er da godt at du har været tilfreds. Jeg troer du har været
heldig.


Louise

Trine Dyrgaard (01-08-2003)
Kommentar
Fra : Trine Dyrgaard


Dato : 01-08-03 20:32

"Lou" <odin@paradis.dk> wrote in message
news:98387c0d.0307312252.672bf1a8@posting.google.com...
> "Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message
news:<3f23fc6f$0$13250$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> hej...
>
> Ja nogle tilfredse kunder må han jo have siden han kan blive ved at
> leve af det - men han lave simpelthen for mande fejl ofte med
> kæledyrets liv som insats og derfor bør han ikke have lov at have med
> dyr at gøre.
> En lille historie som var i avisen: en dame skulle have sin kat
> kastereret, mødte op for at få katten - den lå livløs på gulvet mens
> BH stod med en hund på operationsbordet OG talte mobil telefon. Hun
> fik en død kat med hjem. BH påstod ellers ar den bare sov og hun
> skulle vente et par timer - så blev hun sendt hjem med sin døde kat i
> en kasse.
> Jo han er en flink dyrlæge...
> Og der erMANGE af sådanne dokumenterede historier, så...
> Men det er da godt at du har været tilfreds. Jeg troer du har været
> heldig.


OBS OBS!!
Den Jens, Therese omtaler er IKKE Jens Breth Hansen, men Jens Christian
Kudahl hos Højbjerg Dyreklinik!

Og så vidt jeg ved, er der absolut ikke noget at udsætte på dyrlægerne hos
Højbjerg Dyreklinik. Besøger selv Gudrun Frantsen derfra ca en gang om
måneden og er yderst godt tilfreds. Hun giver sig god tid og jeg kan stort
set altid få en tid samme dag eller dagen efter. Robin ÆÆÆÆLSKER hende,
hvilket jo også er vigtigt.

Eneste minus er, at de ikke er verdens billigste, men jeg har selvfølgelig
Robin forsikret, så det er ikke afgørende for mit valg af dyrlæge - tillid
er absolut det vigtigste!

-Trine


>
>
> Louise



Lou (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Lou


Dato : 02-08-03 17:57

"Trine Dyrgaard" <pipo@kantorvaenget.dk> wrote in message news:<3f2abb3f$0$32515$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Lou" <odin@paradis.dk> wrote in message
> news:98387c0d.0307312252.672bf1a8@posting.google.com...
> > "Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message
> news:<3f23fc6f$0$13250$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> > hej...
> >
> > Ja nogle tilfredse kunder må han jo have siden han kan blive ved at
> > leve af det - men han lave simpelthen for mande fejl ofte med
> > kæledyrets liv som insats og derfor bør han ikke have lov at have med
> > dyr at gøre.

Ja så er en undskyldning på sin plads - så undskyld.
Louise

> > En lille historie som var i avisen: en dame skulle have sin kat
> > kastereret, mødte op for at få katten - den lå livløs på gulvet mens
> > BH stod med en hund på operationsbordet OG talte mobil telefon. Hun
> > fik en død kat med hjem. BH påstod ellers ar den bare sov og hun
> > skulle vente et par timer - så blev hun sendt hjem med sin døde kat i
> > en kasse.
> > Jo han er en flink dyrlæge...
> > Og der erMANGE af sådanne dokumenterede historier, så...
> > Men det er da godt at du har været tilfreds. Jeg troer du har været
> > heldig.
>
>
> OBS OBS!!
> Den Jens, Therese omtaler er IKKE Jens Breth Hansen, men Jens Christian
> Kudahl hos Højbjerg Dyreklinik!
>
> Og så vidt jeg ved, er der absolut ikke noget at udsætte på dyrlægerne hos
> Højbjerg Dyreklinik. Besøger selv Gudrun Frantsen derfra ca en gang om
> måneden og er yderst godt tilfreds. Hun giver sig god tid og jeg kan stort
> set altid få en tid samme dag eller dagen efter. Robin ÆÆÆÆLSKER hende,
> hvilket jo også er vigtigt.
>
> Eneste minus er, at de ikke er verdens billigste, men jeg har selvfølgelig
> Robin forsikret, så det er ikke afgørende for mit valg af dyrlæge - tillid
> er absolut det vigtigste!
>
> -Trine
>
>
> >
> >
> > Louise

Christian B. Andrese~ (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 11-08-03 09:21


"David" <wormie@alberg-fjerndette.dk> wrote in message
news:3f1f8d99$0$97205$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Er der nogen der kender denne. Det er en en personers praksis men dyrlægen
> skulle være dygtig.

Min mor og far brugte den til deres nu afdøde 14 års puddel. De var meget
tilfredse. Hun blev aflivet under hyggelige former i baghaven og vi kunne
være der. De sendte et kondolancekort 14 dage efter for at høre hvordan det
gik.

>
> Vi er på udkik efter en ny dyrlæge efter at Århus Dyrehospital tog 1600 kr
> for at se på noget øjenbetændelse og udskrive øjendråber...

Eller er der dem vi bruger, Hasselager Dyreklinik, de er meget godt og
rimelige med priserne.


--
mvh/rg. Christian



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408528
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste