kryptering
Fra : Kosta

Dato : 23-07-03 01:35

Hej ng.

Jeg har fået krypteret noget af min harddisk vha AES-loop. Jeg har fået
det krypteret med 256bit og jeg kunne godt tænke mig at kryptere med en
højere kryptering, noget over 1024 bit. Problemet er bare at jeg ikke
kan finde noget som beskriver hvordan jeg skal gøre det.
Som min sidste udvej prøver jeg at spørge gruppen her. Kan jeg få
kryptering over 1024bit ved enten at bruge blowfish, twofish eller AES
algoritmerne. Jeg gidder ikke at bruge RC4 algoritmen. Hvis jeg kan, vil
i være så vendlige og pege mig i den regtige retning.