Re webserver med ASP...
Fra : KINGKONG

Dato : 03-04-01 09:16

Jeg er klar over pws, men er der andre muligheder
til Win98.

Venligst

KV

Fra : Claus O

Dato : 03-04-01 09:26

"KINGKONG" <k_king_k@hotmail.com> wrote

> Jeg er klar over pws, men er der andre muligheder
> til Win98.

Nej.
En anden mulighed er ChiliASP på en Apache server.
Denne løsning er imidlertid ikke så stabil. Herudover
findes endnu en til Apache som jeg ikke kender.
Claus

Fra : KINGKONG

Dato : 03-04-01 09:55

Takker - det kan være der er andre der kender den

KV

Fra : Claus O

Dato : 03-04-01 10:20

"KINGKONG" <k_king_k@hotmail.com> wrote

> Takker - det kan være der er andre der kender den

Jo, men jeg kunne da godt finde den nu det er dig.
Men jeg vil tro de fleste vil anbefale dig win2000 med IIS.
Men den hedder: Instant ASP:
http://www.halcyonsoft.com/products/iasp.asp
http://www.halcyonsoft.com/products/chooseproduct.asp
Claus