Fuld af kærlighed
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 23-07-03 22:35

Jeg tror ikke rigtigt der er nogen der vil forstå dette her udover jer.

Jeg er netop kommet hjem fra en cykelferie gennem Sverige til Bornholm
(fantastisk ting i øvrigt) og har hentet Tortie og den
knap-så-lille-Fru-V i kattepensionen. Jeg har da aldrig set to så
bedrøvede katte, det er første gang Fru V har hvæst af mig da hun skulle
hjem. Åbenbart - hele ugen mens jeg har været væk har de ligget op ad
væggen og ikke villet ud til de andre katte, de små stakler. At tænke på
de har haft det så skidt i en uge mens jeg har har haft det rigtig godt
giver mig så dårlig samvittighed. Men nu da de er hjemme, og lejligheden
er blevet gennemgået i bunds tre gange med halen mere og mere i vejrs,
og har fået en uges opsparet NUZ, ligger de på sengen og sover noget så
nydeligt, og det jeg sidder bare her og kigger på og er glad for at være
tilbage.

Jeg fik også at vide at kattepension måske ikke var tingen for dem. Det
er det i hvert fald ikke mig, nu hvor jeg ved hvordan de har det der.
Der skal være nogen der kommer og "vander" dem.

Med venlig hilsen
Carsten Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-07-03 23:25

Hej Carsten

Nej, det var der muligvis ikke andre end os, der ville forstå - men det gør
vi så til gengæld også til fulde!

Dejligt de fandt hurtigt tilbage i den gamle gænge, men sengen og en god
gang nusning er jo heller ikke at foragte (selvom man er en fornærmet
tortie...

Mvh. Camilla - som nøjes med arbejdsferie hjemme...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-07-03 23:59

In article <3f1eff94ab837@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Carsten Sørensen
<surfsmurfKATTE@BAKKErift.dk> wrote:

> Jeg tror ikke rigtigt der er nogen der vil forstå dette her udover jer.

Hej Carsten

Årh, de har savnet dig - og de troede måske aldrig de ville se deres
hjem og dig igen.. det er pokkers i nogle situationer at man ikke kan
forklare mitterne sagernes sammenhæng. Som da jeg kom hjem fra 3 ugers
hospitalsophold og Donna slet ikke ville vide af mig de første mange
timer. Hun iagttog mig på afstand og hendes sårede øjne fortalte klart
og tydeligt hvad hun mente om mit svigt!
Det lyder unægteligt som om dine damer ville være gladere med en
hjemmesitter - måske Tortie har set nye opholdssteder nok i sit liv..

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-07-03 05:50

Nårhhh de stakkels tøzebørn, problemet er jo
bare at man ikke ved hvordan de tager sådan et
ophold, hvis man ikke prøver det, men med sådan
en reaktion tror jeg også jeg ville vælge "hjemme-
sitning" næste gang. Giv dem en nussetur fra mig.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 25-07-03 22:26

On 23/07/03 23:35, in article 3f1eff94ab837@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Carsten
Sørensen" wrote:

> Jeg fik også at vide at kattepension måske ikke var tingen for dem. Det
> er det i hvert fald ikke mig, nu hvor jeg ved hvordan de har det der.
> Der skal være nogen der kommer og "vander" dem.

I siger bare til
Det ku´ jo være lidt stort, at få lov at passe selveste Tortie
Godt "far" er hjemme hos dem igen...

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com