MS Windows
briani 27239
Windows Media Player 9 problem
Fra : René Schnoor

Dato : 23-07-03 22:30

Af en eller anden grund er bjælkerne holdt op med at forsvinde når jeg går i
fullscreen på min player (og venter lidt), desuden kommer der noget grafik
der ser underligt ud oppe i venstre hjørne (½ grønt flag hvor der plejer at
sidde en rund knap), jeg har prøvet at geninstallere og desuden kører jeg
med codecs, (universal AV -pakke). Jeg har også chekket for virus. Er der
mon nogen der kan hjælpe mig med dette problem?

Mit OS er Windows XP professional.

René

Fra : Edmund

Dato : 25-07-03 01:35

René Schnoor skrev:

> Af en eller anden grund er bjælkerne holdt op med at forsvinde når
> jeg går i fullscreen på min player (og venter lidt),

Husk at musen at musen skal være placeret i billed område, ikke på
bjælkerne.

Tryk på mellemrum for at aktivere fullscreen igen. Måske du skal afslutte og
starte mediaplayer, evt deaktivere visnig af playliste. Nogle gange skal man
altså rode lidt rundt før det virker.

> desuden kommer
> der noget grafik der ser underligt ud oppe i venstre hjørne (½ grønt
> flag hvor der plejer at sidde en rund knap)

Det er fordi du har installeret den danske version, som har denne fejl.
Hvis du vil installere den engelske igen og ikke har systemrestore, skal den
engelske måske installeres 2 gange efter hinanden før det virker, måske med
genstart af pc ind i mellem.

Mvh Edmund