tror sku bundkortet er stået af :-(
Fra : John

Dato : 23-07-03 22:22

min computer er begyndt at give et langt beep efterfulgt af nogle hurtige
bep... hvorefter der ikke sker mere - der kommer overhovedet ikke
forbindelse til skærmen....

Har testet ram i en anden maskine - de virker
Har prøvet at sætte en ny cpu på bundkortet - men stadigvæk samme bep.
Kan det næsten være andet end et defekt bundkort..
Jeg har ikke kunne finde nogen forklaring på de bep jeg får ved opstart..
nogle der har et forslag????

http://america.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7dxp_e.pdf
er linket til manualen..
GA-7Dxr+ hedder skidtet....

Hører meget gerne fra jer

/john

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 23-07-03 23:06

Det skulle vel ikke være et langt og 3 korte bip ??

I så fald vil jeg vædde med det er dit grafikkort. Tag kortet ud og sæt det
i igen.

Hvis det ikke hjælper så forsøg dig med et andet grafikkort

Jannik

Fra : Leony

Dato : 28-07-03 14:46

"John" <postX@klog.dk> skrev i en meddelelse

> min computer er begyndt at give et langt beep efterfulgt af nogle
> hurtige bep... hvorefter der ikke sker mere - der kommer overhovedet
> ikke forbindelse til skærmen....

Hvor mange korte bip er der?
Der da det er en kode som kan bruges til fejlfinding/retning, så er det
ret væsentligt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/