Fiskeri i Thailand
Fra : Moldruper

Dato : 23-07-03 22:08

Hej
Er der nogen der ved noget om evt. fluefiskeri og big game fiskeri i
Thailand.
Mvh.
Per

Fra : Michael Boysen

Dato : 24-07-03 01:48

Moldruper skrev:
> Er der nogen der ved noget om evt. fluefiskeri og big game fiskeri i
> Thailand.

Hej Moldruper

Fluefiskeriet ved jeg intet om, men du kan læse lidt om big game søfiskeri i
denne fangstrapport:
http://www.rokkerne.dk/fangstrapportervis.asp?ID=110
Rapporten omhandler fiskeri efter mekong og striped malle samt siamesiske
karper.
Til rapporten hører flg. billede:
http://www.rokkerne.dk/jonasmekong.asp

I Bung Sam Lan søen er der masser af fisk, og der findes hele 3 arter over
100 kg.:
1) Mekong mallen bliver op til 160 kg, men vejer som regel 10-15 kg.
2) Thaikarpen bliver op til over 200 kg. Største lystfiskerfangede eksemplar
vejede 120 kg.
3) Arapaimaen som er importeret fra Amazonas. I søen findes 7 fisk som alle
vejer over 100 kg. - Den største anslås til 3 meter og i omegnen af 200 kg!

Hvis du ønsker nærmere informationer om fiskeriet, kan du evt. prøve at
skrive til Jonas via medlemssiden på rokkerne.dk

Venlig hilsen
Michael Boysen
www.rokkerne.dk

Fra : Per Gylling

Dato : 24-07-03 10:43

Hej Per

På scandicAngler.com er der indtil flere artikler om fiskeriet i Thailand -
herunder også en om noget billigt BigGame fiskeri.

BigGame
http://www.scandicangler.com/?t=1||&mod=article&aID=216

Junglefiskeri i Thailand
http://www.scandicangler.com/?t=1||&mod=article&aID=35836