MS Windows
briani 27239
Problemer med ?ao ved installering af ny p~
Fra : rene haugesen

Dato : 23-07-03 21:12

Hej jeg har generelt problemer med at få æ ø og å vist korrekt.... specielt
har jeg problemer når jeg skal installere nye programmer... her stopper
installationen når den prøver at finde mappen dokumenter/ fælles filer....

den leder efter f?lles filer...

er der nogle der har en god ide... ???

Rene'

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 24-07-03 02:09

"rene haugesen" <rene@skilte-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installationen når den prøver at finde mappen dokumenter/ fælles filer....

Du er ikke kommet til at at vælge andet end DK settings i "international"
under kontrolpanel?

Jakob

Fra : Leo E

Dato : 25-07-03 05:58

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> wrote in message news:<3f1f319b$0$76127$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "rene haugesen" <rene@skilte-online.dk> skrev i en meddelelse
> specielt

Har du ikke en mappe, der hedder: fælles filer? eller hedder den shared files

Fra : RKALLE

Dato : 03-09-03 14:11

http://www.kandu.dk/

Fra : RKALLE

Dato : 03-09-03 14:16

"Leo E" skrev d. 25-07-03 05:58 dette indlæg :
> "Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> wrote in message

> Har du ikke en mappe, der hedder: fælles filer? eller hedder den
shared files

software\microsoft\shared tools og ændre ? til æ i sti navnet

http://www.kandu.dk/