Pic programmer
Fra : Carsten

Dato : 23-07-03 18:47

Hej
Er der nogle her der har nogen erfaring med PIC programmer til linux,
det skal helst være en der er kabel kompatibel med PIP-02 eller
en parallel AN589
har prøvet picprog-1.1 men den kan ikke se min AN589 programmer
eller kan ikke open serial device,
nogle godeforslag !!!!!

/Carsten

Fra : frank damgaard

Dato : 24-07-03 12:33

Carsten wrote:
> [...]
> en parallel AN589
> har prøvet picprog-1.1 men den kan ikke se min AN589 programmer

Du kunne prove med prog84, jeg kender dog ikke AN589, men
prog84 virker med PIC brændere byggende over tait/paralle
og ludpipo/seriel.

--
no signature :)