Reservedele til Daiwa & ABU-hjul
Fra : Kenneth Dexter

Dato : 23-07-03 10:13

Hej alle!

For ca. en måneds tid siden var der en tråd vedr. subj., men da jeg ikke kan
finde den igen tillader jeg mig at spørge hvor det er muligt at finde
reservedele til disse hjul. Det drejer sig mere specifikt om Daiwa: SS700 og
ABU: Gold Max U.L.
Kan det passe at det var Jagt og Fiskerimagasinet der lagde inde med
reservekomponenter til Daiwa-hjul?

Mvh

Kenneth

Fra : Martin

Dato : 23-07-03 13:40

Det var ang. reservedele til mit SS750I jeg skrev
om, jeg fandt det hos Ækvator sport i odense, du
kan prøve at ringe til dem, de ligger inde med
lidt forskelligt, for man skal vi være ret heldig
at få fat i nogle fra Daiwa. der eksisterer ikke
rigtig nogen reservedels afdeling i Dk mere,
såvidt jeg har forstået.

/Martin

"Kenneth Dexter" <kdexter@worldonline.dk> skrev i
en meddelelse

Fra : Kenneth Dexter

Dato : 24-07-03 09:38

Hej igen

Tak for tippet, Martin
Jeg har lige prøvet at kontakte dem, men desværre havde de ingen af de dele
jeg skulle bruge, desværre.
Jeg har det egentlig bare lidt skidt med at skulle smide 2 rigtig gode hjul
væk, så jeg tror bare jeg med tiden ser om man ikke skulle være heldig at
falde over delene, ligesom dig

Kenneth
Martin <*m.n@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f1e81fd$0$5158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...