asp.net?
Fra : Ps

Dato : 22-07-03 21:34

Min computer rebooter flere gange daglig, og jeg har fundet frem til
følgende begrundelse:
aspnet_wp.exe (PID: 3676) was recycled because it was suspected to be in a
deadlocked state. It did not send any responses for pending requests in the
last 180 seconds.

Jeg har prøvet at læse mig til hvad dette betyder, men er ikke tekniker, og
er usikker på, om det er et sikkerhedsproblem, hardwareproblem,
softwareproblem eller hvad det er .
Nogen der ved noget om dette ASP? Er det noget, der er kommet med et eller
andet program? Har det noget med virus at gøre? Måske mine unger har
downloadet et eller andet, som det er kommet med?
Og fremfor alt: Hvordan får jeg løst problemet - evt. fjernet dette APS.net,
som jeg ikke mener, jeg har bedt om??
(Sender til flere grupper, da jeg som nævnt ikke aner, hvor det hører til!)
Tak.
Preben
(Windows XP home SP1)

Fra : ea