Telia bredbånd og deres Mb afregning...
Fra : Flemming

Dato : 22-07-03 20:48

Til dem som har Telia Bredbånd, skal i nok lige checke jeres regninger, det
lader nemlig til at Telia ikke helt selv kan finde ud af hvor meget det
koster at download en hvis mænge Gb...... hehe

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Frank Andersen

Dato : 22-07-03 21:27

Hej
En enkelt måned tog de knap 50 kr for meget hos mig. En opringning klarede
problemet og de blev fratrukke på næste måneds regning.
Hvorfor poster du ikke i telia.internet.dsl? Det er der brugerne findes.

Mvh. Frank

Fra : Flemming

Dato : 23-07-03 20:51

Frank Andersen <frank001@gyxi.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor poster du ikke i telia.internet.dsl? Det er der brugerne
> findes.

Ja, jeg kender skam godt gruppen, men da der inden for det nuværende år kun
har været 10 indlæg, hvoraf jeg har skrevet de 2, regnede jeg med at der nok
var flere der kendte gruppen her....

Fra : TBC

Dato : 24-07-03 22:08

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kun
> har været 10 indlæg, hvoraf jeg har skrevet de 2, regnede jeg med at der

Korrekt, jeg er Telia Bredbånd@home kunde, jeg "abonnerer" på news gruppen
her, men kendte end ikke til telia.internet.dsl

TBC

Fra : Allan Joergensen

Dato : 22-07-03 22:18

> [...]

> lader nemlig til at Telia ikke helt selv kan finde ud af hvor meget det
> koster at download en hvis mænge Gb...... hehe

Jeg tror de Telia folk der læser med her godt kunne bruge lidt mere
information end det du foreløbigt har givet.

Allan Joergensen

"'Straylya, 'Straylia, 'Straylia, 'Straylya, we love you! Amen!!

Fra : Flemming

Dato : 23-07-03 20:48

Allan Joergensen <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror de Telia folk der læser med her godt kunne bruge lidt mere
> information end det du foreløbigt har givet.

Oki:
Havde sat mit max forbrug til 350kr/mdr. ~ 5000 Gb
Modtager herefter en regning på (120 + 172) + 25 % Moms, dvs. HELE 15 kr.
for meget.
Det er jo lidt mærkeligt så jeg ringer ind, ikke fordi jeg er ved at blive
ruineret, men hvad bliver det næste hvis de ikke kan finde ud af at
tælle/regne rigtigt. Nå, men han kigger i sagerne og finder ud af at jeg kun
har downloadet ca. 3.6 Gb. og så er det jo noget mærkeligt at de så skriver
en regning på mere end 5Gb, + at jeg ikke skulle kunne hente mere en 5Gb.
Jeg afventer nu det videre forløb i "sagen"....

Fra : HåSe

Dato : 26-07-03 00:01

Husk lige at de også tager sig betalt for Upload ... *g*
/HåSe

Fra : Flemming

Dato : 26-07-03 22:40

HåSe <hcn@newmail.net> skrev i en meddelelse
> Husk lige at de også tager sig betalt for Upload ... *g*

Det er sådan set sagen uvedkommende, hvis jeg har sat en begrænsning på 350
kr., så burde regningen ikke blive større. Desuden er det jo Telias egne
tal, så MB'sne burde jo være rigtigt. (passer meget godt med mine egne)