Hjemmeladning
Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 22-07-03 20:42

Hej herinde.........

Jeg er flyttet til Århus, og vil meget gerne være med i et lokalt
forum/forening som samler sig omkring interessen for genladning. Er der
nogen sådan?

Endvidere søger jeg steder, hvor jeg kan få lov til at ligge og skyde -
Jeg synes, det er svært at komme til at teste/træne med sin ammunition.
Når det er i foreningsregi, er der altid sådan et pres på, at man ikke
kan tillade sig fordybning, da der står andre i køen.

Håber på positive svar.

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Claus Espeholt

Dato : 23-07-03 10:21

Du kan leje hjortebanen i Grenå. Det koster 200 kr. i timen. Der skydes på
100 m
MvH
Claus