Test af RAM
Fra : AG

Dato : 22-07-03 16:59

Er der nogen der kender til et andet program end "memtest86", der
gennemtester RAM for fejl?

Et link ville være super

Mvh. AG

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-07-03 17:07

AG skrev:

> Et link ville være super

http://www.simmtester.com/page/products/doc/docMemSignIn.asp

Madsen.

Fra : AG

Dato : 22-07-03 17:22
Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-07-03 17:41

AG skrev:

> Jeg takker og downloader !

Det skal nok nævnes at jeg intet kender til programmet. Det var blot
det første link som Google fandt. De gange hvor jeg har haft behov
for at teste RAM har jeg brugt Memtest86.

Madsen.

Fra : AG

Dato : 22-07-03 18:44

> Det skal nok nævnes at jeg intet kender til programmet. Det var blot
> det første link som Google fandt. De gange hvor jeg har haft behov
> for at teste RAM har jeg brugt Memtest86.

OK. Bruger også normalt mem86.

Det jeg har problemer med er, at jeg har testet min RAM i hoved og r.... og
det sker altid UDEN fejl. Alligevel mener jeg, at der er noget galt med
RAM'en. Jeg har problemer med at køre 3d applikationer. Alle andre dele i
PC'en har været skiftet ud, eller på anden måde testet igennem.

Ved du tilfældigvis om Samsung PC2700 ram giver problemer med resten af min
hardware:

ASUS A7V8X-X
AMD 2500+ (barton)
Sapphire Radeon 9600 pro

Mvh.
AG

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-07-03 20:40

AG skrev:

> Ved du tilfældigvis om Samsung PC2700 ram giver problemer med
> resten af min hardware:

Nej, det gør jeg desværre ikke.

Madsen.

Fra : Dadunk

Dato : 23-07-03 00:06

Masser af probs på MSI 6570.Ville ikke starte op.Skiftede til Kingston og så
kørte det.Skal nævnes at Samsung rammen kører perfekt på min anden puter med
et skodbundkort..LOL
Prøv lige først at låne en stang ram af anden fabrikat på din puter inden du
køber.

Fra : AG

Dato : 23-07-03 16:11

> [...]

> et skodbundkort..LOL
> Prøv lige først at låne en stang ram af anden fabrikat på din puter inden

Hø, det undrer mig ikke. Jeg tror det med hardware er lidt som en tombola -
somme tider trækker man en nitte

Jeg prøver en anden stang.

Mvh. AG