opdate Mysql variabler
Fra : Kim Emax

Dato : 22-07-03 15:52

Hey

Jeg render ind imellem ind i too many connections problemet og vil derfor
rette wait_timeout & interactive_timeout, men jeg kan sgu ikke få den til
det...

Som jeg forstår det skal jeg fyre denne commando af:

mysqladmin -u root -p -O interactive_timeout=3600;

men så springer help menuen bare frem... så hvad er syntaxen?

Version: 3.23.51

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Kim Emax

Dato : 28-07-03 09:37

Var der virkelig ikke nogen, der havde en kommentar til dette?

Kim