store huller i nettet i dag
Fra : Anders Karkov

Dato : 22-07-03 15:21

Hej

Er der andre der har problemer med nettet i dag, bor i roskilde har tdc
jeg har 2mbit men det kører meget langsomt, en anden ting jeg ikke kan lide
er at det er lige så svært at få fat i routeren, og i loggen til den står
der at den bliver ved med at reconnect. routeren er en speedstrem 2601. har
lige fået opgradet fra 256/128 til 2048/512 som også har købt fint indtil
nu.

jeg er læst dette inde på tele.internet.info men det ved jeg ikke om det kan
have noget med det at gøre.
D. 22/07-2003 kl. 03:33 er der konstateret driftsforstyrrelser for
ADSL-knudepunktet i Frederiksberg (boanxx7).
--
Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 22-07-03 16:04

On Tue, 22 Jul 2003 16:20:58 +0200, Anders Karkov wrote:
> [...]
> lige fået opgradet fra 256/128 til 2048/512 som også har købt fint indtil

Kan godt vaere at linien ikke kan klare 2 Mbps, og at modem'erne derfor
staar og retrainer hele tiden.

> [...]
> D. 22/07-2003 kl. 03:33 er der konstateret driftsforstyrrelser for
> ADSL-knudepunktet i Frederiksberg (boanxx7).

Naeppe, du er forbundet til albnxx10

jesper@freesbee:/home2/jesper> host 62.243.141.99
99.141.243.62.IN-ADDR.ARPA domain name pointer 0x3ef38d63.albnxx10.adsl.tele.dk

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer
Alfa Romeo 156, 2.0TS

Fra : Anders Karkov

Dato : 22-07-03 22:00

hej igen

så er det ok igen,
jeg slukkede og tændte routen igen, så kørte det
den har ikke været slukket efter opgraderingen, men jeg ved ikke om det
betyder noget.

vi for se om det sker igen eller kan det godt være du har ret jesper, men er
det ikke noget tdc kan måle hvis det kommer så langt

--
Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen

Fra : jh

Dato : 22-07-03 23:10

"Anders Karkov" <a-k-c@SPAMa-k-c.dk> wrote in message

> så er det ok igen,
> jeg slukkede og tændte routen igen, så kørte det
> den har ikke været slukket efter opgraderingen, men jeg ved ikke om det
> betyder noget.

Det bør ikke have betydning at routeren skal genstartes fordi man får
opgraderet sin hastighed. Hastigheden bestemmes nemlig ikke i ADSL-modem
eller router hos kunden. De forskellige hastighedsklasser har heller ikke
forskellige IP-ranges så her er en genstart heller ikke nødvendig.....

Der har formentlig blot været tale om en tilfældig fejl, som en
routergenstart afhjalp.
_________________
Med venlig hilsen
Jakob Houkjær

Me represento solamente

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 22-07-03 16:56

"Anders Karkov" <a-k-c@SPAMa-k-c.dk> skrev:

> Er der andre der har problemer med nettet i dag, bor i roskilde har
> tdc jeg har 2mbit men det kører meget langsomt

Der har været nogle kortvarige udfald her(=Østerbro, Kbh.) i løbet af i
dag.

--
Morten http://miljokemi.dk