Folketinget.dk
Fra : Jan Birk

Dato : 22-07-03 12:23

Er der nogen der har et hint til hvorfor

www.folketinget.dk -> Dokumenter (Den venstre navigations frame)

kan vises i MS IE samt Netscape 7.X men ikke i Mozilla 1.X?

Umiddelbart kunne MS IE sikkert forklares, men NS og Mozilla anvender
vist den samme motor, hvorfor det virker underligt.

Jeg har prøvet at ændre 'User Agent' i Mozilla til NS og til MS IE,
uden jeg af den grund kunne se den venstre frame!

/jb

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-07-03 12:32

Jan Birk wrote:

> Er der nogen der har et hint til hvorfor
>
> www.folketinget.dk -> Dokumenter (Den venstre navigations frame)

Er det den, hvor man kan vælge "Om Folketinget", "Nyheder" og
"Dokumenter"?

> kan vises i MS IE samt Netscape 7.X men ikke i Mozilla 1.X?

I så fald vises den fin her i Mozilla 1.4.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jan Birk

Dato : 22-07-03 12:42

Jeps, http://www.ft.dk/?/samling/20021/MENU/00000002.htm

> I så fald vises den fin her i Mozilla 1.4.

Hmm

Hvis jeg først har valgt et dokument i højre frame og derefter kommer
tilbage, kan jeg godt se menu'en

/jb

Fra : Jan Birk

Dato : 22-07-03 12:43

Jeg glemte lige, jeg bruger Mozilla 1.4a!

/jb

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-07-03 13:00

Jan Birk wrote:

> Jeg glemte lige, jeg bruger Mozilla 1.4a!

Selvom fejlen skulle ligge et andet sted, bør du måske overveje at
opgradere. Der er vist en hel del fejlrettelser med i 1.4 i forhold til
alphaen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 22-07-03 13:32

Jan Birk wrote:
> [...]
>
> Jeg har prøvet at ændre 'User Agent' i Mozilla til NS og til MS IE,
> uden jeg af den grund kunne se den venstre frame!

Måske skulle du opgradere til IE6

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Thomas Eirfeldt

Dato : 22-07-03 14:23

> Måske skulle du opgradere til IE6

Det er bare dårlig humor!

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 22-07-03 14:48

Thomas Eirfeldt wrote:

> Det er bare dårlig humor!

Undskyld......
Jeg kunne bare ikke lade være.
Jeg har set så mange af de modsatte argumenter at jeg ikke kunne stå for
fristelsen.
Jeg håber at jeg er tilgivet