Skenkur fra Holti - fortid efterlyses
Fra : skingur

Dato : 22-07-03 11:28

Nu vil jeg gerne vide lidt mere om min elskede hest! Jeg tænkte, at jeg
måske bedre kan "forstå" ham, hvis jeg kan finde ud af lidt om hans
fortid... hvor han har boet, hvad han har oplevet, hvorfor han tror en
bred lige vej er en motorvej, hvorfor han panikker uden sadel osv. Han
er i øvrigt verdens dejligste hest og det er kun for at have lidt at
arbejde videre med, at jeg efterlyser hans fortid.

Skenkur fra Holti, født 1988 på Island. Efter Sproti 998, Stòrulàg og
Lalla fra Holti. Han er rød med hjerteformet stjerne og lille lyserød
snip på mulen. Langhåret og kortbenet!

Importeret i 1993 og solgt til ????

Købt i 2003 hos Meldgaard Heste, hvor han både har gået som turhest og
førerhest.

mvh Christina

Christina_Schmidt snabela get2net.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Liz B.

Dato : 22-07-03 14:14

> Importeret i 1993 og solgt til ????
>
> Købt i 2003 hos Meldgaard Heste, hvor han både har gået som turhest og
> førerhest.

Kan Jeanette Meldgaard ikke hjælpe dig videre? De må vide hvem de har købte
ham af, og så er det bare at arbejde videre baglæns derfra.

Hilsen Liz

Fra : Anet

Dato : 22-07-03 14:19

Jeg var ved at købe en islænderhoppe der havde været ejet af Meldgaard
heste. Så jeg ringede netop som Liz skriver og snakkede med Jeanette. Hun
har helt styr på hver enkelt hest og hvem den er efter og hvor de har den
fra. Det var helt utroligt hvad hun kunne fortælle om den hest som jeg havde
på prøve.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Liz B.

Dato : 22-07-03 22:38

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Hun har helt styr på hver enkelt hest og hvem den er efter og hvor de har
den fra. Det var helt utroligt hvad hun kunne fortælle om den hest som jeg
havde på prøve.

Det er også mit indtryk at hun ved alt om de heste de har, og der er mange
af dem. Hun er en god nabo også!

Hilsen Liz

Fra : skingur

Dato : 23-07-03 20:53

"Liz B." skrev d. 22-07-03 22:38 dette indlæg :

> [...]
som jeg
> havde på prøve.
>
> Det er også mit indtryk at hun ved alt om de heste de har, og der er

Nu har jeg mailet hende og håber hun har tid til at svare...men skulle
der nu alligevel sidde nogle derude, der har en historie om min hest,
vil jeg gerne høre den

mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Anet

Dato : 24-07-03 08:14

> Nu har jeg mailet hende og håber hun har tid til at svare...men skulle
> der nu alligevel sidde nogle derude, der har en historie om min hest,
> vil jeg gerne høre den

Hej Christina

Du kan roligt ringe til hende for hun er mægtig flink og gav sig god tid til
at svare på mine spørgsmål og fortalte meget mere end man normalt ville få
sat sig ned og skrevet ned i en mail.

--
~Hilsen
Annette~