Kat på tastaturet
Fra : Katrine Nederby

Dato : 22-07-03 10:55

Jeg faldt lige over denne her i en norsk gruppe (program, der lurer, når det
er en kat, der trykker på tasterne - og blokerer)
http://bitboost.com/pawsense/index.html

Gad vide om det virker (??).....Ihvertfald kunne jeg godt bruge det
herhjemme efter en killing er flyttet ind. Mardol har endnu ikke lært, at
man skal holde poterne fra tastaturet, så der sker nogle gange sære ting på
pc'en

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Dorthe Koch

Dato : 22-07-03 11:35

> [...]
> man skal holde poterne fra tastaturet, så der sker nogle gange sære ting på

Aha - kanon opfindelse. Det er da lidt træls, at de to ting, man nu er
slave for (computeren og katten) ikke kan enes. Min computer kom tilbage
fra rep. i aftes, da Mikkel rent faktisk havde givet kattedanseopvisning
på tastaturet én gang for mange. Det er såmænd heller ikke mange uger
siden, han åd internetforbindelsen. Men held og lykke med at træne
killingen i blindskrift !

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 22-07-03 11:52

On Tue, 22 Jul 2003 11:54:59 +0200, "Katrine Nederby"
<beydanaSletDette@hotmail.com> wrote:

> [...]
>man skal holde poterne fra tastaturet, så der sker nogle gange sære ting på

Det kunne da vist osse være en rigtig go' ide, hvis man har små børn i
huset, der kunne tænkes at hamre lidt på tastaturet, mens man vender
ryggen til. Min kat har nu en forkærlighed for at stå og vippe lidt på
4-tallet, men har ellers aldrig lavet rav i den. Hun vil hellere ligge
på skødet af mig og blive kælet. Gerne med begge hænder, så jeg ikke
selv har en mulighed for at bruge tastaturet!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk