MS Windows
briani 27239
Udskiftning af bootlogo i Win2k?
Fra : HT

Dato : 22-07-03 10:13

Hej!

Jeg har spurgt om det for et års tid siden, og jeg har et program til
formålet - ResHack - men jeg kan bare ikke huske fremgangsmåden!

Anyone?

HT

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-07-03 11:49

HT skrev:

> Jeg har spurgt om det for et års tid siden, og jeg har et program til
> formålet - ResHack - men jeg kan bare ikke huske fremgangsmåden!

Google Groups er din ven og det er nu ikke et helt år siden endnu :)
<http://groups.google.com/groups?as_umsgid=b4si69$pec$1@sunsite.dk>.

Madsen.

Fra : HT

Dato : 22-07-03 12:46

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Google Groups er din ven og det er nu ikke et helt år siden endnu :)

Okay - det føles bare længe siden. Jeg er arbejdsløs.... :-/

HT

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-03 12:06

<http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00021.asp>.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-03 12:08

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

><http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00021.asp>.

Nå, jeg var lidt for langsom dér. ;) Brug hellere Madsens, den er
nyere: <http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00027.asp.>