HAUDRUP 27
Fra : sip

Dato : 22-07-03 09:46

HAUDRUP 27 ER DER NOGEN DER KENDER EN SÅDAN EN BÅD

Fra : jetp

Dato : 22-07-03 10:25

"sip" <xm@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> HAUDRUP 27 ER DER NOGEN DER KENDER EN SÅDAN EN BÅD

www.udkik.dk kan du finde den i bådbasen ved at søge på Havdrup.
Billedet er af den originale familiebåd. Der blev også lavet en
slæbebåds-model, som Hellerup Sejlklub har et eksemplar af:
http://www.hellerupsejlklub.dk/goliath.htm
Skroget blev solgt til mange selvbyggere og findes derfor med mange
forskellige overbygninger og indretninger. Jeg har haft båden, som findes på
udkik, og jeg kan sige, at den er ekstremt solidt bygget. Der er også et par
billeder af den her:
http://www.sitecenter.dk/seamaster30/havdrup27/

Mvh Jens, Randers

Fra : scanboat.com

Dato : 22-07-03 16:45

Der 2 til salg på scanboat.com - med foto.

scanboat.com / per krabbe

http://www.scanboat.com/dk/vis_salgs.asp?sagsnr=03M23578&m=2

http://www.scanboat.com/dk/vis_salgs.asp?sagsnr=0331959&m=2