Jeg skrider snart fra Tele2
Fra : Per Moreau

Dato : 21-07-03 23:09

Guld og grønne skove er hvad de lover hos Tele2, og hvad gør de
så: Røvrender en.
Kommer og giver 2Mbit til nye kunder for 1Mbits pris, det så jeg ikke noget
af da jeg blev kunde, det koster så og så meget, slut prut.
Og til toppen af kransekagen røvrender de mig for 2000kr og gidder ikke
engang at undersøge hvor at "fejlen" er.
14 dage efter man har fejlmeldt det, hvad er der sket: Ikke en skid.
De sagde det lige ud over telefonen at de ikke havde undersøgt det endu.
Nu kører vi på 3de uge, og stadig ikke en skid undersøgelse sat igang.
Lud dovne er hvad de er hos Tele2, når det kommer til at der skal
undersøges fejl hos dem.
Jeg gidder ihverfald ikke mere med Tele2.
Hold jer fra det elendige teleselskab, og hvis i har bestilt ADSL hos dem,
afmeld hurtigst mugligt igen, de er det ikke værd at vente på.

Mvh
Per M.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 23:16

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hold jer fra det elendige teleselskab, og hvis i har bestilt ADSL hos dem,
> afmeld hurtigst mugligt igen, de er det ikke værd at vente på.

Jeg har svært ved at tage dig seriøst.
Kunne du evt uddybe lidt mere, hvorfor du skal betale 2.000kr. osv.

Mvh
FB
--
Er du ny på usenet? Så læs lidt på www.usenet.dk
--> www.DontDoIt.dk <-- Gratis SMS, Jokes og Unlock

Fra : Niels Poulsen

Dato : 22-07-03 07:37

*LOL* Er nu glad for jeg lyttede til fornuften og betalte det mere for at få
en ADSL hos cybercity.. de har sku hjulpet med de problemer jeg løb ind i, i
forbindelse med istallation og opbygning af mit netværk her hjemme.

Vh.
En Glad bruger

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 11:45

"Niels Poulsen" <niels.poulsen@12send.com> wrote in message
> *LOL* Er nu glad for jeg lyttede til fornuften og betalte det mere for at

> en ADSL hos cybercity.. de har sku hjulpet med de problemer jeg løb ind i,
> forbindelse med istallation og opbygning af mit netværk her hjemme.

Fint. Kunne du ikke citere ordenligt? Ifølge dit indlæg griner du af mit.
Kan ikke lige se det sjove i mit indlæg.

Snarer i Per's indlæg.

"Jeg skrider, jeg skal betale 2000kr. til Tele2, de er sku for dumme, hold
jer væk!!"

Det er jo ikke brugbart på nogen måder.

Mvh
FB

Fra : Per Moreau

Dato : 22-07-03 12:11

> Jeg har svært ved at tage dig seriøst.
> Kunne du evt uddybe lidt mere, hvorfor du skal betale 2.000kr. osv.

> [...]

Såkaldt manglende abo. der er betalt hver måned.
Og 1 måned senere har de den frækhed at sende en på over 5000kr
for nøjagtig det samme, endu en sag der heller ikke er undersøgt endu.

Mvh
Per M.

Fra : fox

Dato : 22-07-03 15:35

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og 1 måned senere har de den frækhed at sende en på over 5000kr
> for nøjagtig det samme, endu en sag der heller ikke er undersøgt endu.

Jeg er sgu glad for CC at jeg beholdt dem. Altid god service....Husk på man
bliver behandlet som man behandler andre dvs. kalder man supporteren for en
spade kalder han/hun jo nok en skovl.. Behandel dem venligt og løsningen på
ens problemmer vil såmænd nok give mindre problemmer i længden.
Det er efter egen erfaring efter mange år som "Du er sgu da en idiot at høre
på" og Ved du entenligt hvad du snakker om"..hehe det var i de unge dage,
tonen er lagt om og man kan ikke idag forvente at "De" klarer alle ens
problemmer, men man bør nok have lidt tjek på IT eller det vil ihverttilfald
være en fordel for en selv

Jacob

Fra : Mette & René

Dato : 22-07-03 21:14

> [...]

> tonen er lagt om og man kan ikke idag forvente at "De" klarer alle ens
> problemmer, men man bør nok have lidt tjek på IT eller det vil

Til ****FOX***

Hvor længe var de om at oprette en linje hos dig?
Kunne jeg være heldig at have en linje omkring 1. November?
det er bare et ganske lille spørgsmål nu må i ikke hidse jer op!

René

Fra : Claus O

Dato : 23-07-03 08:17

"Mette & René" <metterene@tdcspace.dk> wrote

> Kunne jeg være heldig at have en linje omkring 1. November?

Hvilket år?

Fra : René Løweneck

Dato : 23-07-03 13:27

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev > > Kunne jeg være heldig at