MS Windows
briani 27239
Hvem har erfaringer med den danske Win2K S~
Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 21-07-03 21:32

Jeg har (haft) installeret den danske Win2K SP4 oven i den tilsvarende
SP3 - det var fatalt.

Maskinen ville ikke mere lukke ordentligt ned, IE6 kunne ikke mere få
adgang til min internet-bank, WindowsUpdate låste maskinen o.m.a.

Min Ghost-backup bragte mig tilbage til SP3, og maskinen kører igen
klippestabilt.

Har andre oplevet noget lignende? - fortæl,fortæl...

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : A.N.

Dato : 22-07-03 14:21

Hej Gert
Jeg har haft samme problemmmer og desuden flere internet sider jeg ikke
kunne åbne.
Jeg har afinstalleret den igen, det kan man gøre i fjern programmer i
kontrolpanel, fordi
der bliver lavet en kopi af alle filerne inden SP4 installeres.
Jeg vil også gerne hører om der er andre med samme problemmer, for så er det
microsoft
som skal på banen og ændre SP4.
Hilsen
A.N.
"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:uhiohvc727vmnqua859fqgqeja50i86a47@4ax.com...

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 22-07-03 15:51

On Tue, 22 Jul 2003 15:21:27 +0200, "A.N." <xxxxnospam@mail.dk> wrote:

>Hej Gert
>Jeg har haft samme problemmmer og desuden flere internet sider jeg ikke
>kunne åbne.
OK - jeg er ikke den eneste

>Jeg har afinstalleret den igen, det kan man gøre i fjern programmer i
>kontrolpanel, fordi
>der bliver lavet en kopi af alle filerne inden SP4 installeres.

Ja - medmindre man fravælger gemme-funktionen
(som jeg med vilje havde gjort, da jeg jo har min backup)
I så fald er afinstallation af SP4 ikke mulig.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-07-03 14:41

> [...]
>
> Maskinen ville ikke mere lukke ordentligt ned, IE6 kunne ikke mere få
> adgang til min internet-bank, WindowsUpdate låste maskinen o.m.a.

Jeg har ingen problemer med Win2000 SP4 DK
Det hele skal ikke være negativt

Heldigt at du havde en backup.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 22-07-03 15:54

On Tue, 22 Jul 2003 15:41:04 +0200, "Soeren Nielsen"
<soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote:

>Jeg har ingen problemer med Win2000 SP4 DK
>Det hele skal ikke være negativt
Fint nok. En kollega, jeg spurgte i dag, har heller ikke haft
problemer.

>Heldigt at du havde en backup.
Det har jeg altid - spørgsmålet er blot, hvor gammel den er
Denne var lavet i dagens anledning.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 22-07-03 16:42

On Mon, 21 Jul 2003 22:32:29 +0200, Gert Søgaard Jensen
<nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> wrote:

> [...]
>klippestabilt.
>
>Har andre oplevet noget lignende? - fortæl,fortæl...

Yes - ingen adgang til nettet........og vores mailserver havde det
heller ikke så godt.
Jeg aner ikke, hvad der sker, men har fjernet SP4 igen - og nu kører
det bare fint igen!

mvh
Flemming

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 22-07-03 17:19

> [...]

> SP3 - det var fatalt.
>
> Har andre oplevet noget lignende? - fortæl,fortæl...

Min Norton Antivirus 2002 er gået i udu mht. LiveUpdate.
Sigh.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : arc@na

Dato : 25-07-03 14:57

Gert Søgaard Jensen <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> wrote in

> Jeg har (haft) installeret den danske Win2K SP4 oven i den tilsvarende
> SP3 - det var fatalt.

SP4DK kører fint på min bærbare (den stationære har en US Win2000 og kører
fint med SP4UK).

arc@na

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 25-07-03 17:33

On 25 Jul 2003 13:56:36 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.email.org>
wrote:

>Gert Søgaard Jensen <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> wrote in

>SP4DK kører fint på min bærbare (den stationære har en US Win2000 og kører
>fint med SP4UK).

OK - der må være et eller andet i min opsætning, som ikke kan li´ SP4
(eller omvendt), så jeg bli´r på SP3.
Tak for svaret.

--
<fjern to fra email-adressen>