IE6 og XP-SP1 og www.dba.dk
Fra : paul

Dato : 21-07-03 20:05

Den Blå Avis tilbyder mod betaling oplysning om telefonnumre på de annoncer man er
interesseret i.
Jeg har brugt det mange gange over min ISDN opkobling.
Det virker bare ikke mere hos mig selvom jeg har penge stående på min 'blåkonto'. Det er
muligvis et javascriptproblem.

Men jeg surfer meget over alle bjerge og jeg har aldrig før haft problemer med den Java
som kom med SP1.

Support.dba.dk siger at problemet løses ved at slette 'midlertidige internetfiler'.
Det hjælper bare ikke.
Skal jeg installere Java fra Sun?
Jeg har prøvet helt uden firewall. Også har jeg anbragt www.dba.dk i listen over Trusted
sites

Fra : paul

Dato : 23-07-03 10:32

Jeg fandt selv ud af at problemet bare er det at BlåAvis forlanger fuld adgang til
activeX og javascript. Mit nye outpost firewall spærrer for det pr.default.
Samme problem opstod også på bibliotek.dk.

Sådanne offentlige steder burde efter min mening ikke lave hjemmesider, som kolliderer
med almindelig computersikkerhed.