Hjælp
Fra : Ronnie M

Dato : 21-07-03 17:17

Håber der er en derude der kan hjælpe mig med dette problem!!
Efter jeg har slukket min pc, skal der gå lidt over en halv time før jeg kan
tænde for den igen.... Det er bare mystisk..
Har et Asus A7N8X-Deluxe med en XP-2000.
512 DDR. Ram
Bios Ver.1004.

M.V.H Ronnie M

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-07-03 18:00

"Ronnie M" <Mafiosas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan tænde for den igen.... Det er bare mystisk..
> Har et Asus A7N8X-Deluxe med en XP-2000.

Jeg havde også problemer med dette bundkort, og fik det byttet, dog efter at
have udelukke alle andre ting, da shg var helt sikre på at det var min 2400+
som jeg havde smadret. Det var billiger at få maskinen testet lokalt så
Labtech fik maskinen ind, og fandt ud af at det var bundkortet som var
defekt, hvorefter det blev byttet.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Leony

Dato : 21-07-03 19:16

> [...]

> jeg kan tænde for den igen.... Det er bare mystisk..
> Har et Asus A7N8X-Deluxe med en XP-2000.

Hvis det ikke er den nyeste BIOS, så kan en opdatering måske hjælpe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ronnie M

Dato : 21-07-03 21:21

det er den nyeste ver.??hvad kan ellers være galt?? Det har jo virket før

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 21-07-03 21:46

Ronnie M wrote:
> det er den nyeste ver.??hvad kan ellers være galt?? Det har jo virket før

Det er enten din PSU eller dit bundkort der er blevet defekt.
Lån f.eks. en anden PSU og prøv med den.
Hvis det ikke er den, så er det bundkortet(hvilket jeg tror mest på).