Chineese Powder Puff
Fra : Line

Dato : 21-07-03 17:11

Hejsa.

Er der nogen, der har hørt om Chineese Powder Puff? Google kan vist ikke
rigtig hjælpe mig (den finder primært pornosider og madopskrifter!), så
måske er det et andet navn for.....hvilken race?

Mvh. Line

Fra : Nitsen

Dato : 21-07-03 17:19

"Line" <nasse@jubiimail.dk> skrev

> Er der nogen, der har hørt om Chineese Powder Puff? Google kan vist ikke
> rigtig hjælpe mig (den finder primært pornosider og madopskrifter!), så
> måske er det et andet navn for.....hvilken race?

Jo - du skal bare søge på Chinese Crested Powderpuff - det er en variant af
kinisisk nøgenhund - den har silkebløde hår på kroppen - jeg fandt en norsk
side - den her http://hem.passagen.se/cruelladewille/images/aboutme.htm - du
skal kigge under hunden Dusty - hun er vist sådan en du søger information
om.

vovede hilsner fra
Anita

Fra : Line

Dato : 21-07-03 17:40

"Nitsen" wrote:

> [...]
du
> skal kigge under hunden Dusty - hun er vist sådan en du søger information

Tak skal du ha´. Ved du også tilfældigvis hvilken, hvis nogen, DKK
specialklub, de hører under? Jeg får sådan en på mit hold i august, og så er
det jo rart at vide lidt om racen, dens temperament osv.
Og hvis der er nogen her, der har erfaringer med racen, må I selvfølgelig
meget gerne dele ud af jeres viden. )

Mvh. Line

Fra : Nitsen

Dato : 21-07-03 19:53

> [...]

> det jo rart at vide lidt om racen, dens temperament osv.
> Og hvis der er nogen her, der har erfaringer med racen, må I selvfølgelig

Jep - som Jytte også skrev http://www.canis-minor.dk/ - Klubben for små
selskabshunde. Jeg kender desværre ikke noget til racen ud over jeg har set
den hårløse variant på udstilling

Mvh

Anita

Fra : Anja R.

Dato : 21-07-03 19:53

Line wrote:

> Tak skal du ha´. Ved du også tilfældigvis hvilken, hvis nogen, DKK
> specialklub, de hører under?

Hej Line
Den hører under Klubben for små selskabshunde (Canis minor).
Se Jyttes link.

Venlig hilsen
Anja R.

Fra : chiozzy

Dato : 04-02-04 00:48

"Nitsen" skrev d. 21-07-03 17:19 dette indlæg :

> [...]

http://hem.passagen.se/cruelladewille/images/aboutme.htm - du
> skal kigge under hunden Dusty - hun er vist sådan en du søger

Hej Anita

Jeg har selv 4 chinese crested.2 tæver og 2 han hunde. Jeg har lært en
del om racen og vil meget gerne besvarer spørgsmål om racen.
Jeg er startet som opdrætter af denne vidunderlige race.
Du er meget velkommen til at kontakte mig via min mail
charlotte@jagt.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann Nielsen

Dato : 04-02-04 14:50

Hejsa.

Jeg er også den lykkelige ejer af en Chinese Crested Powder Puff hanhunde
hvalp. Hvor bor du (jeg tror at du hedder Charlotte ifølge mail adressen) i
landet?

Med venlig hilsen

Ann

Fra : Jytte

Dato : 21-07-03 17:12

"Line" <nasse@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig hjælpe mig (den finder primært pornosider og madopskrifter!), så
> måske er det et andet navn for.....hvilken race?

Hej Line.
Det er en kinesisk hårløs med hår. Der er de to varianter af racen.
Hilsen
Jytte

Fra : Jytte

Dato : 21-07-03 17:18

"Jytte" <vingekatten@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Line.
> Det er en kinesisk hårløs med hår. Der er de to varianter af racen.

Hej igen.
Gå ind på www.canis-minor.dk

Hilsen
Jytte

Fra : Mari

Dato : 27-07-03 01:14

> [...]
> rigtig hjælpe mig (den finder primært pornosider og madopskrifter!),

> måske er det et andet navn for.....hvilken race?

En udsøgt kennel findes her:
http://www.kennelcronhammar.dk/

/Mari